نویسنده: احسان ناخدا پنج شنبه، 26 مرداد 1396
ساعت 18:21

تریلر جدید The Evil Within 2 با محوریت شخصیت Stefano Valentini منتشر شد

4 از 5

تریلر جدید The Evil Within 2 شما را با کارکتر Stefano Valentini آشنا می‌کند

مدتی قبل استودیو Tango Gameworks تریلر جدیدی را از بازی The Evil Within 2 را منتشر کرد که یکی از شخصیت‌های منفی این نسخه را به نمایش می‌گذارد، کارکتری که تاکنون تمام کارهایش مورد تمسخر قرار گرفته است. این کارکتر Stefano Valentini نام دارد. Valentini یک عکاس و هنرمند ماهر است که به گرفتن عکس‌های وحشتناک از قربانیان خود (مخصوصا در لحظات آخر عمرشان) علاقه دارد. Stefano Valentini تنها یکی از شخصیت‌هایی است که سباستین در دنیای 1 STEM با آن‌ها ملاقات می‌کند.

دلیل حضور Stefano در دنیای STEM به خاطر تمایلات او به قتل‌های متعدد است که در دنیای واقعی امکان‌پذیر نبوده است. متاسفانه او بر این باور است که دختر سباستین کلید راهیابی به تمامی قدرت‌ها و بخش‌های اصلی این دنیا را در دست دارد. همچنین هیولا Obscura هم در جبهه او قرار دارد و به او کمک می‌کند. (Obscura یک موجود عجیب و غریب و ترسناک است که چند دست و پا دارد و یک دوربین در بالای سر او قرار گرفته است)

The Evil Within 2 در تاریخ 21 مهر برای PS4، XB1 و PC روانه بازار خواهد شد.

STEM: یک دنیای خیالی است که در نسخه اول داستان آن کامل روایت شد. این دنیا توسط مغز شبکه‌ای Ruvik (شخصیت منفی اصلی) ساخته شده است که تمامی افراد درون آن از دنیای واقعی فاصله می‌گیرند و می‌توانند کارهای وحشتناکی انجام دهند.

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.