نویسنده: احسان ناخدا پنج شنبه، 26 مرداد 1396
ساعت 19:27

Bungie: بازی Destiny 2 بر روی استیم عرضه نخواهد شد

4 از 5

شرکت بانجی بطور رسمی اعلام کرد که Destiny 2 بر روی فروشگاه Steam منتشر نخواهد شد

این هفته اخبار جالبی از جریانات Destiny 2 و استیم منتشر شد، مثلا مدتی پیش واحد پول نسخه اول Destiny بر روی پلتفورم Valve قرار گرفت و کاربران می‌توانستند آن‌ها را خریداری کنند. حالا استودیو بانجی در خبری اعلام کرد که وجه تمام کسانی که این آیتم را خریداری کرده‌اند، برگشت زده می‌شود و Destiny 2 بر روی استیم عرضه نخواهد شد.

در وب‌سایت توییتر هم مدیر روابط عمومی این استودیو، David “Deej” Dague، به طور رسمی اعلام کرد که قرارگیری آیتم «Silver» بر روی پلتفورم استیم یک اشتباه بوده است. او در ادامه اضافه کرد که کمپانی Valve پول تمام افراد را برگشت خواهد زد و به خاطر این اتفاق اشتباه عذرخواهی کرده است. علاوه بر این، او در ادامه اشاره کرد که آن‌ها برنامه‌ایی برای عرضه Destiny 2 بر روی استیم ندارند.

1

2

هم‌اکنون تنها راه خرید Destiny 2 از طریق شبکه Blizzard Battle.net است که معمولا برای بازی‌های Blizzard مثل Overwatch, World of Warcraft و ... استفاده می‌شود.

Destiny 2 در تاریخ 15 شهریور برای PS4 و XB1 روانه بازار می‌شود. اما کاربران PC باید کمی بیشتر منتظر بمانند چرا که این عنوان در تاریخ 2 آبان برای این پلتفورم منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.