نویسنده: احسان ناخدا جمعه، 27 مرداد 1396
ساعت 17:52

آپدیت جدید Uncharted 4 شخصیت‌های Lost Legacy را به مولتی‌پلیر اضافه می‌کند

5 از 5

آپدیت جدید بخش چندنفره Uncharted 4 شخصیت‌های بازی Lost Legacy را به بازی اضافه خواهد کرد

بیشتر از یکسال از انتشار Uncharted 4 می‌گذرد ولی به نظر می‌رسد استودیو ناتی‌داگ نمی‌خواهد از ساپورت این بازی دست بکشد. بزودی در روز 31 مرداد آپدیت جدیدی برای Uncharted 4 منتشر می‌شود که کارکترهای عنوان جدید Uncharted: The Lost Legacy را به این بازی اضافه می‌کند. با انتشار این آپدیت، شخصیت Asav همراه با چند اسکین جدید برای Chloe و Nadine (همانند ظاهرشان در Lost Legacy) به بازی اضافه خواهد شد. Asav شخصیت منفی جدید Lost Legacy است که در هر دو مود Survival و Multiplayer قابل‌بازی است.

همچنین این آپدیت یک مود جدید با نام «Survival Arena» را به بازی اضافه خواهد کرد. این مود دارای بیش از 100 مرحله (Wave) خواهد بود و دشمنان جدیدی در این حالت حضور می‌یابند. همینطور اعلام شده که در این مراحل قابلیت Modifiers هم در دسترس قرار دارد. بازیکنانی که بتوانند تمامی Wave ها را با موفقیت به اتمام برسند جوایز ویژه‌ای مثل پوسته Savage Starlight Skeleton را دریافت خواهند کرد.

در گذشته اعلام شده بود که The Lost Legacy دارای بخش چند‌نفره خواهد بود و تمامی مودهای نسخه چهارم را شامل می‌شود. همینطور بازیکنان این DLC می‌توانند در کنار کسانی که تنها بازی اصلی را تهیه کرده‌اند به رقابت بپردازند. در ادامه هم استودیو ناتی‌داگ یک پک استیکر Chloe و Nadine را برای گوشی‌های iOS منتشر کرد.

The Lost Legacy در تاریخ 31 مرداد عرضه خواهد شد و لازم به ذکر است که این عنوان بصورت جداگانه هم قابل‌خرید است. در این بازی شما برای اولین در نقش Chloe قرار می‌گیرید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.