نویسنده: احسان ناخدا یکشنبه، 05 شهریور 1396
ساعت 12:06

بازی Middle Earth: Shadow of War آمار خوبی در بخش پیش‌فروش دارد

4.5 از 5

کمپانی Warner Bros درباره آمار پیش‌خرید فوق‌العاده این بازی می‌گوید

در این چند روز گذشته دو کمپانی Warner Bros. Interactive Entertainment و Monolith Productions مسائلی مختلفی درباره استفاده مردم از سیستم خرید‌‌درون‌برنامه‌ای عنوان Middle-Earth: Shadow of War داشته‌اند. با این حال، آقای Olivier Wolff جدیدا مصاحبه‌ای با وب‌سایت MCV انجام داده و درباره آمار پیش‌فروش این عنوان اطلاعاتی را اعلام کرده است. طبق گفته‌های وی، این بازی موفق شده تنها در چهار ماه، پنج میلیون نسخه به فروش برساند و در این زمینه از عنوان Batman: Arkham Knight پیشی بگیرد. لازم است اشاره کنیم که این بازی هنگام انتشار، از مشکلات عجیبی در پلتفورم PC رنج می‌برد. او در این باره نوشت:

(انتظارات ما از فروش این بازی) بسیار زیاد است. حداقل جزء 10 الی 5 بازی پرفروش‌ترین بازی‌ها. ما هیچ‌وقت تا به این حد روی یک بازی و بازاریابی بخش تک‌نفره سرمایه‌گذاری نکرده بودیم، و باور داریم که محصول ما می‌تواند مخاطبان زیادی را جذب خود کند.

او در ادامه گفت:

آمار پیش‌فروش بازی بسیار قوی بوده است. این تعداد بیشتر مقداری است که ما برای عنوان Batman: Arkham Knight داشتیم و از بابت این خبر بسیار خوشحال هستیم.

Wolf در ادامه اعلام کرد که نگرانی بابت انتشار این بازی در سه ماه آخر سال 2017 و رقابت آن با بازی‌های دیگر ندارد. 

Middle-Earth: Shadow of War در تاریخ 18 مهر برای PS4,PC و XB1 روانه بازار خواهد شد. لازم به گفتن است که این عنوان از دو کنسول Xbox One X و PS4 Pro هم پشتیبانی خواهد کرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.