نویسنده: احسان ناخدا یکشنبه، 05 شهریور 1396
ساعت 11:34

عنوان Yakuza Kiwami 2 لو رفت (اپدیت: رسما معرفی شد)

5 از 5

بازی Yakuza Kiwami 2 توسط ریجن تایوانی فروشگاه PSN فاش شد

تنها دو روز دیگر تا انتشار Yakuza Kiwami در غرب باقی مانده است و از طرفی دیگر هم باید منتظر عرضه Yakuza 6: The Song of Life (ورژن غربی) در ماه مارچ سال 2018 باشیم. با این حال، به نظر می‌رسد که ریمیک‌های بیشتری از این فرانچایز محبوب در دست ساخت است. چندی پیش، عنوان Yakuza Kiwami 2 توسط ریجن تایوانی PSN فهرست شد که باعث ایجاد حدس و گمان‌هایی درباره بازی جدید این سری گردید. 

طبق اطلاعات منتشر شده از صفحه این بازی، Yakuza Kiwami 2 به نوعی نسخه بازسازی شده Yakuza 2 به حساب می‌آید و قرار است در تاریخ 15 مهر (برای تایوان) روانه بازار شود. می‌توان انتظار داشت که این عنوان در همین تاریخ برای ژاپن هم منتشر شود و مدتی بعد هم برای کشورهای غربی در دسترس قرار بگیرد. این صفحه سریعا از روی استور حذف شد، با این حال تعدادی کاربران موفق به دیدن آن شدند که در تصویر زیر می‌توانید صفحه این بازی را مشاهده کنید:

Yakuza Kiwami 2


 آپدیت: دقایقی پیش این بازی بطور رسمی از سوی کمپانی سگا معرفی شد.

طبق اطلاعات منتتشر شده، این عنوان بطور کامل توسط آخرین ورژن Dragon Engine توسعه داده شده است. همچنین  در این شماره کارکتر محبوب Goro Majima هم قابل‌بازی خواهد بود و خط داستانی مخصوص خود را خواهد داشت. در نمایشگاه TGS می‌توانید این عنوان را تجربه کنید.

Trailer #2

 

Trailer #1 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.