نویسنده: احسان ناخدا شنبه، 04 شهریور 1396
ساعت 21:56

اخبار مهم هفته گذشته (29 مرداد تا 4 شهریور)

5 از 5

خلاصه‌ اخبار مهمی که در هفته گذشته منتشر شد

با درود، در این سری مقالات قصد داریم اخباری که در هفته گذشته منتشر شد را در یک نقطه جمع کنیم تا بتوانید دسترسی راحت‌تری به آن‌ها داشته باشید. علاوه بر اخبار منتشر شده در سایت، در این مطلب سعی می‌شود اخباری که بر روی سایت ترجمه نشده است هم قرار بگیرد تا مطمئن شوید هیچ خبری را از دست نداده‌اید. سعی بر این داریم که این مطلب هر هفته شنبه‌ها بر روی سایت قرار بگیرد.


 شرکت Deep Silver به عنوان ناشر Shenmue 3 انتخاب شد


 دیوید کیج: Detroit: Become Human همچنان فقط یک بازی‌ویدئویی است


 تریلر جدید بازی Star Wars Battlefront II و نمایش مبارزه فضایی


 نورمن ریداس از هیدئو کوجیما و Death Stranding تمجید می‌کند


 عدم عرضه آپدیت جدید برای بخش تک نفره Mass Effect Andromeda


 تریلر سینماتیک Assassin’s Creed Origins منتشر شد


 مایکروسافت بیش از 100 بازی بهبودیافته برای Xbox One X معرفی کرد


 بازی Final Fantasy 15 به PC می‌آید


 تصاویر جدید بازی Sea of Thieves


 تصاویر بازی Forza Motorsport 7 و محتویات نسخه های ویژه


 تاریخ عرضه و هدایای پیش خرید بازی The Crew 2


 عرضه نسخه G.O.A.T بازی Madden NFL 18


 بازی‌های PS4 سونی در نمایشگاه PAX West 2017


 تریلر معرفی نسخه بازسازی عنوان کلاسیک Fear Effect


 تریلر گیمزکام بازی Call of Duty: World War 2


 سونی اجازه بازی بین‌پلتفورمی را برای Ark: Survival Evolved نمی‌دهد


 تصاویر جدید بازی Metal Gear Survive


 تاریخ انتشار نسخه VR بازی‌های Doom ،Fallout 4 و Skyrim مشخص شد


 تخفیفات این هفته شبکه PSN مشخص شد


 تاریخ انتشار نسخه دمو PES 2018 مشخص شد


 عنوان Brink بر روی Steam رایگان شد


 شخصیت‌های Raiden و Hellboy به Injustice 2 می‌آیند


 تریلر بازی Immortal: Unchained + تصاویر


 گیم پلی بازی Ace Combat 7 و نمایش هواپیما، نقشه و آب و هوا


 بازی The Surge از Xbox One X پشتیبانی خواهد کرد


 یو سوزوکی درباره حالت خشک چهره شخصیت‌های Shenmue 3 توضیح می‌دهد


 در قسمت زیر اخباری که در طول هفته گذشته به هر دلیلی بر روی سایت ترجمه نشده‌اند، قرار گرفته است. در این قسمت تنها نکات مهم و کلیدی خبر گفته می‌شود:

کمپانی Rare اعلام کرد که بازی Sea of Thieves دارای قابلیت Cross-Play خواهد بود: این به معنی است که کاربران PC می‌توانند با کاربران Xbox به رقابت بپردازند.


بازی Attack on Titan 2 معرفی شد: هنوز اطلاعات زیادی از بازی منتشر نشده است. باندای نامکو تنها اعلام کرد که این بازی مکانیک‌های جدیدی در گیم‌پلی خواهد داشت و در اوایل سال 2018 روانه بازار خواهد شد.


مایکروسافت با Bluehole همکاری می‌کند: در جریان کنفرانس مایکروسافت در گیمزکام، این کمپانی اعلام که وظیفه انتشار بازی PUBG را بر عهده خواهد داشت و در مراحل توسعه این بازی به استودیو آن کمک خواهد کرد. همچنین در ادامه گفته شد که این بازی موفق شده است تا 8 میلیون نسخه را تنها بر روی PC به فروش برساند.


بازی Close to the Sun معرفی شد: این بازی توسط استودیو مستقل ایتالیایی Storm in a Teacup ساخته خواهد شد. این عنوان با موتور Unreal Engine 4 توسعه داده شده است و در ژانر ترسناک قرار می‌گیرد. این بازی در تاریخ نامعلومی برای PC و کنسولها روانه بازار خواهد شد.


Age of Empires IV معرفی شد: در سالگرد 20 سالگی این سری، کمپانی مایکروسافت نسخه چهارم این فرانچایز را معرفی کرد. این نسخه توسط Relic Entertainment که در کارنامه خود بازی‌هایی مثل Company of Heroes و Warhammer 40K: Dawn of War را دارد، ساخته خواهد شد. همچنین در ادامه مایکروسافت نسخه Definitive Edition شماره دوم و سوم این سری را تایید کرد.


Anno 1800 معرفی شد: شرکت یوبی‌سافت چندی پیش طی نمایشگاه گیمزکام، بازی Anno 1800 را معرفی کرد. این نسخه توسط Blue Byte ساخته خواهد شد.


بازی جدید استودیو Techland معرفی شد: مدتی قبل استودیو Techland (سازنده Dying Light و Dead Island) بازی جدید خود را با نام God’s Trigger معرفی کرد. این بازی در ژانر co-op action قرار می‌گیرد و در اوایل سال 2018 روانه بازار خواهد شد.


نسخه Early Access بازی Quake Champions هم‌اکنون برای PC در دسترس است: ورژن Early Access این بازی 29.99$ قیمت دارد و گفته شده که تمامی کارکترها از امسال تا پایان سال 2018 به بازی اضافه خواهد شد.


همکاری دو شرکت Bandai Namco و Dontnod: طی مراسم گیمزکام، کمپانی باندای نامکو اعلام کرد که قصد دارند با همکاری استودیو  Dontnod یک عنوان ماجراجویی را بسازند. استودیو Dontnod بازیهای موفقی را مثل Life is Strange و Remember Me توسعه داده است.


بازی BioMutant رسما معرفی شد: استودیو THQ Nordic رسما این عنوان را پس شایعه‌های فراوان تایید کرد. این بازی در دنیای پس آخرالزمانی جریان دارد و سبک مبارزات آن از کونگ‌فو الهام‌برداری شده است. در این بازی شما در نقش یک راکون قرار می‌گیرید که از همان ابتدای بازی قادر هستید تمامی خصوصیات آن را شخصی‌سازی کنید، همینطور، آیتم و سلاح‌های بازی هم قابل شخصی‌سازی هستند. این عنوان در سال 2018 برای PC،PS4 و XB1 روانه بازار خواهد شد.


 نسخه PC بازی Final Fantasy XV از مودها پشتیبانی خواهد کرد.


 اکسپنشن Tyranny: Bastard’s Wound در تاریخ 7 سپتامبر با قیمت 15$ در دسترس قرار خواهد گرفت.


 نسخه سوییچ بازی FIFA 18 با نرخ فریم 60fps اجرا خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.