نویسنده: م.حافظ شنبه، 11 شهریور 1396
ساعت 13:55

تریلر جدید بخش داستانی بازی FIFA 18

0 از 5

تریلر جدید بخش داستانی The Journey: Hunter Returns بازی FIFA 18

اگر به خاطر داشته باشید در کنفرانس خبری EA Games در نمایشگاه E3 2017 که چند ماه قبل برگزار شد، تریلر کوتاهی از بخش داستانی بازی FIFA 18 یعنی  The Journey: Hunter Returns به نمایش درآمد (گیم پلی و تریلر فیفا 18 در E3 2017). هم اکنون تریلر جدیدی از این بخش منتشر شده که ماجراجوئی های آن را نمایش می‌دهد و گروهی از ورزشکاران حرفه ای و معروف از سرتاسر دنیا در آن حضور دارند.

بخش داستانی The Journey: Hunter Returns در بازی FIFA 18 همانند بخش داستانی FIFA 17 مربوط به بازیکن معروف Alex Hunter می‌باشد که فصل جدیدی از زندگی اش را تجربه خواهید کرد. تیم های بزرگی چون FC Bayern ، Atlético Madrid و Paris Saint-Germain می‌خواهند این ستاره فوتبال را داشته باشند و گیمرها با انتخاب هر یک از آنها تصمیم بزرگی در زندگی شغلی الکس هانتر می‌گیرند.

در این مد شاهد حضور بازیکنان بزرگی چون Cristiano Ronaldo ، Antoine Griezmann ، Thomas Müller ، Thierry Henry و Thierry Henry و همچنین ستاره NBA یعنی James Harden خواهیم بود.

بازی FIFA 18 در 3 نسخه متفاوت در دسترس قرار می‌گیرد. نسخه Standard Edition شامل نسخه اصلی بازی است که در روز عرضه رسمی در دسترس قرار خواهد گرفت. نسخه Ronaldo Edition و نسخه ICON Edition به گیمرها فرصت تجربه این بازی را 3 روز زودتر از عرضه رسمی می‌دهد و شامل یک سری ویژگی های FIFA Ultimate Team می‌باشد.

عنوان FIFA 18 قرار است در تاریخ 29 سپتامبر 2017 (7 مهر 1396) در سراسر دنیا برای PlayStation 4, Nintendo Switch, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Microsoft Windows عرضه گردد.

م.حافظ | اخبار | 02/09/2017

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.