نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 27 شهریور 1396
ساعت 11:37

تریلر کاراکتر جدید Raiden بازی Injustice 2

5 از 5

تریلر نمایش حرکات کاراکتر جدید بازی Injustice 2 با نام Raiden

کمپانی Warner Bros. Interactive Entertainment تریلر جدیدی از بازی Injustice 2 منتشر کرده که یکی از مبارزان جدید این بازی با نام Raiden را نمایش می‌دهد. این کاراکتر در ماه اکتبر (مهر) به این بازی اضافه خواهد شد. در این تریلر حرکات و نحوه مبارزه Raiden نشان داده شده است. بعلاوه این ویدئو خبر از ارائه یک اسکین Black Lightning بواسطه نسخه Ultimate Edition می‌دهد.

مبارز Raiden بواسطه بسته Fighter Pack 2 به بازی Injustice 2 ملحق خواهد شد. بطورکلی 3 کاراکتر در بسته Fighter Pack 2 موجود هستند، 2 کاراکتر دیگر شامل Black Manta و Hellboy می‌باشند.

بسته Fighter Pack 2 هم در نسخه Ultimate Edition بازی Injustice موجود است و هم می‌توان آن را به صورت جداگانه خریداری نمود. قیمت بسته Fighter Pack 1 حدود 20 دلار تعیین شده بود و هر یک از کاراکترهای موجود در آن یعنی Sub-Zero ، Red Hood و Starfire قیمتی معادل 6 دلار داشتند. بنابراین می‌توان تقریباً قیمت مشابهی را برای بسته Fighter Pack 2 انتظار داشته باشیم.

عنوان Injustice 2 از نوع بازی های مبارزه ای در مد تک نفره و چندنفره می‌باشد که در بهار 2017 (بهار 1396) برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Android, iOS عرضه شد. این بازی کاری از استودیوی NetherRealm است و در ادامه بازی قبلی Injustice: Gods Among Us (عرضه شده در سال 2013) ساخته شده است. نقد و بررسی بازی Injustice 2 توسط بازی مگ منتشر شده که پیشنهاد می کنم  مطالعه نمایید.

م.حافظ | اخبار | 18/09/2017

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.