نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 18 مرداد 1399
ساعت 15:00

کارگردان Injustice و Mortal Kombat در DC Fandome حاضر می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اد بون کارگردان خلاق عناوین دو سری Injustice و Mortal Kombat، در رویداد خبری DC Fandome شرکت می‌کند.

کمپانی وارنربروس، از مدتی قبل وعده داده بود که در جریان رویداد خبری DC Fandome، تعدادی بازی جدید از استودیوهای زیرمجموعه WB Games رونمایی خواهد شد. این البته یک رویداد بزرگ است که در بیش از 24 ساعت، از چندین محصول جدید فیلم، سریال تلویزیونی، بازی و دیگر انواع سرگرمی از فرنچایزهای DC معرفی خواهد شد. در همین ارتباط، اخیرا استودیو Rocksteady رسما تایید کرد که پروژه بعدی آن‌ها یعنی بازی Suicide Squad، قرار است به صورت رسمی در جریان DC Fandome معرفی شود.

پیرامون این رویداد خبری، به تازگی اد بون از استودیو NetherRealm تایید کرده که او هم در این برنامه حاضر بوده و در پنلی در کنار دواین جانسون، ورزشکار و بازیگر شناخته شده شرکت خواهد داشت. بون یکی از بازیسازان قدیمی صنعت گیم و از خالقان سری Mortal Kombat و Injustice است. او مشخص نکرده که از این حضور، آیا می‌توان انتظار رونمایی از بازی جدید داشت یا خیر، این خصوصا با در نظر گرفتن ماهیت کلی DC Fandome است که یک رویداد کلی برای همه فرنچایزهای DC است، و این شامل پنل‌های گفتگو و طرفداری نیز می‌شود.

پیرامون بازی بعدی NetherRealm، درحال حاضر مدتی هست که شایعاتی از ساخت بازی بعدی Injustice وجود دارد. دی‌سی البته کامیک‌بوک‌های ویژه‌ای را هم در ارتباط با این سری منتشر می‌کند و با توجه به این پیش‌زمینه‌ها، می‌توان انتظار رونمایی از Injustice 3 را داشت. همچنین احتمال انتشار اطلاعات جدید از سری مورتال کامبت نیز وجود دارد. گفتنی است که رویداد DC Fandome در روز 22 آگوست (1 شهریور) برگزار می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.