نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 16 آبان 1396
ساعت 12:11

اطلاعات جدید ورژن PC بازی Injustice 2

0 از 5

نسخه بتا آزاد ورژن PC بازی Injustice 2 هم اکنون موجود است

استودیوی NetherRealm و کمپانی Warner Bros. Interactive Entertainment اعلام کرده اند که ورژن کامپیوترهای شخصی بازی Injustice 2 در تاریخ 14 نوامبر 2017 (برابر با 23 آبان 1396) از طریق شبکه Steam و فروشگاه Microsoft Store عرضه خواهد شد؛ همانطور که می‌دانید کاراکتر جدید این بازی با نام Hellboy نیز در همان روز به بازی اضافه می‌شود.

کسانی که طاقت یک هفته دیگر صبر کردن را ندارند خوب است بدانند که هم اکنون نسخه بتا آزاد این بازی بر روی شبکه Steam در دسترس قرار گرفته است. هدف از ارائه این نسخه بتا آزاد، آزمون کد شبکه و زیرساخت ورژن PC بازی Injustice 2 است. در نظر داشته باشید که نسخه بتا آزاد فقط شامل بخش مولتی پلیر 1v1 خواهد بود. مسئولیت ورژن PC بازی Injustice 2 بر عهده استودیوی لهستانی QLOC بوده است؛ این استودیو تجربه کار بر روی ورژن های PC بازی هایی چون Mortal Kombat XL ، God Eater ، Dragon’s Dogma: Dark Arisen ، Dragon Ball: Xenoverse و ... را داشته است.

بازی Injustice 2 یکی از بازی های مبارزه ای پرطرفدار است و مطمئناً بسیاری از افراد خوشحال هستند که ورژن کامپیوترهای شخصی آن به زودی عرضه می‌شود. این بازی نقدهای بسیار مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرده و به خاطر داستان، نحوه نمایش، مکانیک های بهبودیافته گیم پلی، آپشن های سفارشی سازی کاراکترها و ... تحسین شده است.

عنوان مبارزه Injustice 2 در اردیبهشت 1396 برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One عرضه شد. برای مشاهده نقد و بررسی این بازی در بازی‌مگ به این آدرس مراجعه فرمایید.

م.حافظ | اخبار | 07/11/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.