نویسنده: پدرام پورامامعلی سه شنبه، 28 شهریور 1396
ساعت 22:54

پچ 50 گیگابایتی برای Forza 7 در روز عرضه

4 از 5

برای اینکه بتوانید تجربه کاملی از Forza 7 داشته باشید باید در روز عرضه یک پچ به حجم 50 گیگابایت را دانلود کنید

اگر برای خرید Forza Motorsport 7 برنامه دارید باید به فکر دانلود پچ مخصوص روز اول که حدود 50 گیگایایت حجم دارد نیز باشید. طبق گفته‌های تیم سازنده در Turn 10 بازی در مجموع به 95 گیگابایت فضای خالی نیاز دارد. 45 گیگابایت از این مقدار بر روی دیسک بازی قرار دارد و 50 گیگابایت دیگر باید در روز عرضه بازی یعنی 7 مهر دانلود شود.

این بزرگترین بازی ماست و اعداد بیانگر این موضوع هستند: بیش از 700 ماشین در زمان لانچ، 32 پیست معروف از سراسر جهان (بیشترین تعداد در یک بازی Forza تا کنون)، یک بخش کریر عظیم با نام Forza Driver’s Cup، و لیستی بزرگ از تغییرات در بخش مولتی‌پلیر و رقابتی که بازیکنان را بدون توجه به سطح مهارتشان تا مدت‌ها سرگرم خواهد کرد.

درحالیکه Forza 7 تنها از طریق دیسک نیز قابل بازی است، اما برخی از محتوای آن مانند آنچه که باید در بخش تک نفره آنلاک شود تا قبل از دانلود پچ غیر قابل دسترس خواهد بود.

بازیکنان قادر به انجام بخشی از حالت تک نفره‌ خواهند بود اما برای به پایان رساندن آن باید پچ روز عرضه را دانلود کنند. همچنین بخش های مهمی مانند Showcase Events ، رویدادهای رقابتی جدیدتر، جوایز و مانند اینها تنها با دانلود پچ در دسترس قرار خواهند گرفت.

Forza 7 در روز 7 مهر برای کسانی که نسخه‌ی Ultimate را خریداری میکنند قابل بازی خواهد بود و همچنین دارندگان نسخه Delux و معمولی 4 روز بعد به بازی دسترسی خواهند داشت.

همچنین با وجود اینکه بسیاری از بخش‌های بازی را در زمان لانچ می‌توان تجربه کرد، برخی دیگر از محتوای آن (حتی در صورت دانلود پچ 50 گیگابایتی) تا مدتی پس از عرضه در دسترس نخواهد بود

  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    خُب باید بگم که من این بازی رو برای Xbox One تهیه کردم و نمی دونم که آپدیت اولیه برای کنسول های قدیمی با Xbox one S تفاوتی داره یا نه اما برای من که کنسول سری اولیه ی Xbox One رو دارم حجم آپدیت اولیه 33 گیگابایت بود

    آخرین بار در تاریخ حدود 6 سال قبل توسط SirGhas ویرایش شد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.