نویسنده: پدرام پورامامعلی دوشنبه، 03 مهر 1396
ساعت 13:31

در Star wars Battlefront II هر مپ دارای روایت داستانی مخصوص است

0 از 5

Star Wars Battlefront II یک تجربه‌ی همه جانبه خواهد بود چون بر اساس گفته‌های سازندگانش هر مپ دارای روایت داستانی مخصوص به خودش است

با اینکه عنوان Star Wars Battlefront اشتباهاتی داشت،  ولی دی‌ال‌سی Death Star نشان دهنده‌ی توجه (هرچند اندک) توسعه‌دهندگان به انتقادات وارده از این عنوان بود. این DLC برای مپ‌های بخش چند‌نفره‌ی نسخه‌ی اول روایت داستانی ایجاد کرد و باعث شد که اهداف بازی در این بخش، در بستر داستان کلی بازی معنای بیشتری پیدا کنند. حال Criterion و DICE این ویژگی را برای شماره‌ی دوم ادامه و گسترش خواهند داد.

در آخرین پادکست Battlefront، جان استنلی طراح Criterion تایید کرد که همان نوع روایت داستانی بکار گرفته خواهد شد تا هر مپ هم معنی‌دار تر و هم همه‌جانبه تر باشد. او اظهار داشت که این نوع از روایت اجازه خواهد داد که تجربه‌ی کلی واقع گرایانه تر باشد: 

بله هر مپ دارای روایت داستانی مخصوص خود خواهد بود و ما تلاش کرده‌ایم که اهداف (objective) بازی با محیط هر مپ مرتبط‌تر شوند و ایجاد روایت داستانی به این قضیه کمک خواهد کرد. البته برای ما گیم‌پلی در اولویت قرار دارد و تلاش خواهیم کرد که روایت داستانی به گیم‌پلی آسیب وارد نکند.

این خبر بسیار خوب است و یک بعد جدید به گیم‌پلی اضافه می‌کند. همچنین این ویژگی باعث جذابتر شدن بازی هم برای بازیکنان نسخه‌ی قبل و هم برای تازه‌واردها خواهد شد. استنلی همچنین درباره‌ی تلاش سخت آن‌ها برای کاملتر بودن این شماره نسبت به نسخه‌ی اول گفته است:

فکر میکنم بسیاری از بازیکنان Star Wars خواهان غرق شدن در دنیای بازی هستند. و ایجاد روایت داستانی به محقق شدن این امر کمک بزرگی خواهد کرد. همچنین در بخش‌های صداگذاری و هدایت فضاپیماها پیشرفت‌هایی حاصل شده است که همه‌ی این عوامل در کنار هم موجب وسیع‌تر شدن تجربه‌ی بازی خواهند شد.

بازی Star Wars Battlefront II در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) عرضه خواهد شد. 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.