نویسنده: پدرام پورامامعلی سه شنبه، 04 مهر 1396
ساعت 14:04

رکورد شکنی‌های PUBG همچنان ادامه دارد

4 از 5

PlayerUnknown's Battlegrounds به رکورد ۱.۵ میلیون بازیکن همزمان دست یافته است

شوتر رقابتی استودیوی Bluehole که در دنیای بازیهای رایانه‌ای محبوبیت فراوانی پیدا کرده، از رکورد قبلی خودش در تعداد کاربران همزمان پیشی گرفت.

چندی پیش عنوان PlayerUnknown's Battlegrounds که از محبوبیتی باور نکردنی برخوردار است، رکورد جدیدی در تعداد کاربران همزمان یک بازی در استیم را شکست. PUBG موفق شد در این راه Dota 2 ساخته‌ی والو را از پیش رو بردارد. در آن روز PUBG رکورد تعداد بازیکنان همزمان را با عدد ۱،۳۴۲،۸۵۷ شکست. در همان زمان تعداد بازیکنانی که همزمان مشغول انجام بازیهای سبک MOBA (Multiplayer online battle arena) بودند به عدد ۱،۲۹۵،۱۱۴ رسیده بود. حال به نظر می‌رسد که این رقم در حال افزایش است و در جدیدترین میزان به ۱،۵۲۳،۱۷۹ رسیده است.

تمامی این آمار و ارقام را می‌توان بر روی SteamCharts مشاهده کرد. در آنجا می‌توان روند کسب محبوبیت PlayerUnknown's Battlegrounds را از زمان عرضه‌اش مشاهده کرد. این عنوان در ماه مارس از طریق Steam Early Access در دسترس قرار گرفت.

در خبری دیگر که بر روی اکانت توییتر بازی قرار گرفت، یکی از سه وسیله‌ی نقلیه‌ی جدید که قرار است به بازی اضافه شوند مشخص شده است.این وسیله یک خودروی ون است که از کاروان معروف شرکت فولکس‌واگن الهام گرفته است.

قبلا در یک پرسش و پاسخ گفته بودیم که مشغول کار بر روی ۳ وسیله‌ی نقلیه‌ی جدید در بازی هستیم. امروز اعلام میکنیم که یکی از آن ۳ وسیله یک ون است.

عنوان PUBG در حال حاضر در وضعیت Early Access قرار دارد و از طریق استیم با قیمت ۲۹.۹۹ دلار برای PC قیمت دارد. بازی به طور رسمی و کامل در سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد و نسخه‌ی Xbox One بازی نیز در همین سال عرضه خواهد شد. 

نکته‌ی جالب اینکه استودیوی سازنده‌ی PUBG انتظار فروش ۲۰۰ الی ۳۰۰هزار نسخه از بازی را داشت، اما در حال حاضر این عدد به ۱۰ میلیون نسخه رسیده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.