نویسنده: فرشاد چهارشنبه، 05 مهر 1396
ساعت 22:17

باگ جدید بازی Overwatch منجر به ممنوعیت فصلی بازیکنان شده است

0 از 5

برطرف‌سازی باگ جدید بازی Overwatch در اولویت کارهای بلیزارد قرار گرفت چراکه منجر به ممنوعیت فصلی بازیکنان شده است

بسیاری از بازیکنان بازی Overwatch شرکت بلیزارد گزارشی از باگی را ارسال کرده‌اند که برروی بازی‌های رقابتی آن‌ها تاثیرگذار بوده است. براساس این گزارشات، قطعی اتصال در زمان بارگذاری نقشه بعدی منجر به مشاهده پیغام «انتظار» (wait) از سوی بازیکنان خواهد شد. متاسفانه تکرار پیاپی این پروسه منجر به از دست دادن امتیازهای مهارت زیادی از سوی بازیکنان و در برخی موارد منجر به ممنوعیت فصلی شده است.

برطرف‌سازی باگ ایجاد شده به راحتی ممکن نیست اما «جف کاپلن» (Jeff Kaplan) به عنوان کارگردان بازی اعلام کرد که آن‌ها در حال کار برروی این باگ هستند و بابت ایجاد آن از کاربران عذرخواهی کرد. او گفت:

این باگ در اولویت تیم ما قرار گرفته است و در حال تلاش برای جلوگیری از شدت یافتن آن هستیم.

در ارتباط با کاربران مسدود شده، کاپلن اعلام کرد که تیم سازنده این مشکل را برطرف خواهد کرد و رتبه‌های مهارت آن‌ها را بازیابی خواهد کرد؛ خوشبختانه این ممنوعیت شامل شمار زیادی از حساب‌های بازیکنان نشده است. کاپلن اعلام کرد:

ما ممنوعیت‌های فصلی را برای بازیکنانی که تحت تاثیر این باگ قرار گرفته‌اند حذف خواهیم کرد و کلیه امتیازهای مهارت آن‌ها را باز می‌گردانیم. تاکنون این باگ کمتر از 200 حساب را با مشکل مواجه کرده است اما ما به بررسی‌های خود جهت جلوگیری از رویداد دوباره آن تا زمان برطرف‌سازی کامل و دائمی ادامه خواهیم داد.

البته نکته‌ای که وجود دارد این است، در صورتیکه بازیکنی سه بار ممنوعیت فصلی را دریافت کند بصورت دائمی از اجرای بازی‌های رقابتی کنار گذاشته خواهد شد، آیا حذف ممنوعیت ناشی از این باگ منجر به پاک شدن سایر ممنوعیت‌ها نیز می‌شود؟ یا بلیزارد تنها ممنوعیت ناشی از این باگ را برطرف خواهد کرد و سایر موارد برجای خود باقی خواهند ماند؟ کاپلن در این مورد توضیحی ارائه نکرد.

فرشاد | اخبار | 27/09/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.