نویسنده: فرشاد چهارشنبه، 05 مهر 1396
ساعت 21:27

فردا اخبار جدیدی پیرامون بازی Red Dead Redemption 2 منتشر خواهند شد

0 از 5

انتظار می‌رود که فردا اخبار جدیدی پیرامون بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شوند

اگر بدنبال شنیدن اطلاعات جدیدی در مورد بازی Red Dead Redemption 2 هستید بنطر می‌سد که بزودی شاهد آن خواهید بود. تصویر جدیدی که اخیراً از سوی شرکت راکستار منتشر شده است حاکی از انتشار چیز خاصی در روز آینده است.

متاسفانه در حال حاضر هیچگونه ایده‌ای مبنی بر اینکه راکستار برای فردا چه چیزی ارائه خواهد کرد نداریم و تنها تصویر فوق که تاریخ فردا را نشان می‌دهد را در اختیار داریم. نوع پس‌زمینه این تصویر مشابه تبلیغات راکستار برای بازی Red Dead Redemption 2 است به همین دلیل احتمال می‌دهیم که فردا هر چیزی که ارائه شود به این بازی مربوط خواهد بود. شاید راکستار جزئیات یا تریلر جدیدی را برای این بازی منتشر کند.

حدود یک ماه از آخرین باری که شرکت راکستار جزئیاتی را در مورد بازی Red Dead Redemption 2 منتشر کرده است زمان می‌گذرد. قرار بود که این بازی در فصل پاییز امسال منتشر شود اما سازنده بازی ضمن اعلام تاخیر، زمان انتشار را به سال آینده موکول کرد. هنوز تاریخ عرضه جدیدی برای این بازی منتشر نشده است اما انتظار می‌رود که در فصل بهار سال 2018 شاهد ارائه این بازی باشیم. پلتفرم‌های مقصد این بازی همچون نسخه اول کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و اکس‌باکس وان خواهند بود و صحبتی از نسخه رایانه‌های شخصی به میان نیامده است.

فرشاد | اخبار | 27/09/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.