نویسنده: فرشاد جمعه، 14 مهر 1396
ساعت 21:30

زمان انتشار بازی Ashes Cricket اعلام شد

3 از 5

زمان انتشار بازی Ashes Cricket برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی اعلام شد

زمان عرضه بازی Ashes Cricket استودیوی Big Ant برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی اعلام شد. این بازی در تاریخ 25 آبان ماه در دسترس خواهد بود.

بازی Ashes Cricket لایسنس کلیه استودیوهای استرالیایی کریکت را دارا است که میزبان مجموعه مسابقات Magellan Ashes Series هستند. استودیو سازنده همچنین قول داد است که در این بازی قابلیت «photo-realistic» برای مدل هر بازیکن مرد یا زن انگلیسی یا استرالیایی در دسترس باشد.

همچون بازی‌های جدید FIFA و Madden، بازی Ashes Cricket نیز از حالت career برخوردار است که در آن به عنوان یک قهرمان، درجات مختلفی را بدست خواهید آورد و در نهایت به تیم ملی خواهید پیوست. Ross Symons به عنوان مدیر عامل استودیوی Big Ant اعلام کرد:

در ساخت هر یک از عناوین جدید ما از تجارت بازی‌های پیشین استفاده خواهد شد. ما بازخوردهای طرفداران را دریافت کردیم و نوآوری‌هایی را در بازی اعمال نمودیم که نتیجه آن وجود یک بازی بهتر کریکت است.

این اولین بازی استودیوی Big Ant در زمینه کریکت نیست. این استودیوی ملبورنی همچنین برروی ساخت بازی‌های Don Bradman Cricket کار کرده است. فارغ از بازی‌هایی در زمینه کریکت، استودیوی سازنده برروی ساخت عناوین AFL و راگبی نیز کار کرده است.

فرشاد | اخبار | 06/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.