نویسنده: فرشاد چهارشنبه، 19 مهر 1396
ساعت 03:08

بازی ARKTIKA.1 بطور انحصاری برای آکیولوس ریفت منتشر شد

0 از 5

شرکت آکیولوس بازی ARKTIKA.1 از سازندگان بازی Metro را منتشر نمود

استودیوی 4A Games به جهت ساخت مجموعه بازی اول شخص شوتر Metro معروف است و اخیراً بازی ARKTIKA.1 را در دست ساخت داشت که امروز توسط شرکت آکیولوس روانه بازار گردید.

براساس گفته سازنده، بازی ARKTIKA.1 یک تجربه واقعیت مجازی کامل بوده و بطور انحصاری برای هدست واقعیت مجازی «آکیولوس ریفت» (Oculus Rift) در دسترس است؛ همچنین سازنده اعلام کرد که این یک بازی در سبک اول شخص شوتر است که یک قرن آینده را به نمایش می‌گذارد، یعنی زمانی که جهان پس از یک رویداد آخر الزمانی، در عصر یخبندان جدیدی قرار گرفته است.

در دنیای این بازی تنها مناطق استوایی همچنان قابلیت سکونت را خواهند داشت و تعداد کمی از نسل بشر برروی نقاط مختلف سیاره زمین باقی مانده‌اند، یعنی موقعیت‌هایی با منابع غنی که هر کسی بدنبال آن‌ها است. وظیفه شما این است که از یکی از این مکان‌ها که مستعمره‌ای در روسیه قدیم است در برابر مهاجمان و موجودات عجیب محافظت کنید.

بازی ARKTIKA.1 از جدیدترین نسخه موتور بازیسازی 4A Engine استفاده می‌کند و براساس گفته استودیوی 4A Games، منجر به تولید کیفیت بصری قابل توجهی برای واقعیت مجازی شده است و همچنین امکان تولید دنیای بزرگی را فراهم نموده است که 4A Games به جهت ساخت آن‌ها شهرت دارد.

بازی ARKTIKA.1 سی دلار قیمت دارد.

فرشاد | اخبار | 10/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.