نویسنده: فرشاد جمعه، 21 مهر 1396
ساعت 04:09

مایک لیدلو پس از 14 سال بایوور را ترک کرد

0 از 5

مایک لیدلو اعلام نمود که استودیوی بایوور را ترک کرده است

«مایک لیدلو» (Mike Laidlaw) که در ساخت بازی‌های Jade Empire و Mass Effect همکاری داشته است و همچنین به عنوان کارگردان نوآور برروی ساخت فرانچایز Dragon Age کار کرده است. استودیوی بایوور را پس از 14 سال ترک کرد. او در بیانیه‌ای که در توییتر منتشر نمود اعلام کرد:

زمان آن رسیده است که استودیوی بایوور را پس از 14 سال ترک کنم. در این مدت فرصت کار کردن برروی بازی‌های Jade Empire ،Mass Effect و Dragon Age را داشته‌ام.

لیدلو در مورد بازی Dragon Age اعلام کرد:

جهانی که ما اقدام به ساخت آن نمودیم در دستان درستی قرار دارد و در مورد ادامه این مسیر هیجان زده‌ام.

لیدلو دقیقاً اعلام نکرد که برنامه آینده او چیست و تنها گفت:

برنامه دارم که زمان خود را با سر زدن مجدد به بازی‌های فوق العاده‌ای که ساخته شده است سپری کنم.

او در ادامه گفت که قصد دارد دست به استریم بازی‌هایی که در آینده اجرا خواهد نمود در توئیچ و توییتر زند. لیدلو در پایان نامه خود اعلام نمود:

به کلیه کسانی که اقدام به اشتراک گذاری بازخوردها و تجارب و کارهای هنری فوق العاده خود نمودند: از شما ممنونم. شما اوقات خوبی را برای من ساختید. صبر شما الهام بخش بود.

مشخص نیست که ترک استودیوی باییور به انتخاب خود لیدلو بوده است یا خیر.

در ماه ژوئن لیدلو تایید نمود که چیزهایی در ارتباط با فرانچایز Dragon Age در حال رخدادن هستند اما اوجزئیات دیگری ارائه نکرد. همچنین او سرنخ‌هایی از یک پروژه مخفی بایوور داده بود که امکان ارائه جزئیات زیادی را در آن بازه زمانی نداشت.

«مایکل گمبل» (Michael Gamble) به عنوان تهیه کننده بازی Mass Effect در توییتر از لیدلو خداحافظی نمود و براساس آن، بنظر می‌رسد که ترک بایوور از جانب لیدلو مربوط به اخراج کارکنان نبوده است اما با این وجود، چنین چیزی تایید نشده است. گمبل اعلام کرد:

بهترین چیزها را برای تو آرزو دارم مایک. دلمان برای تنگ می‌شود، همیشه برروی من به عنوان یک پشتیبان حساب کن.

Mark Darrah نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی بازی Dragon Age در توییت خود از لیدلو قدردانی کرد و اظهار داشت که مشتاق نمایش Dragon Age بعدی به لیدلو است. او اعلام کرد:

مایک بخاطر همه چیز ممنونم. ما دوباره همدیگر را خواهیم دید. من فوق العاده از نمایش Dragon Age بعدی به تو هیجان‌زده هستم.

آخرین عنوان از مجموعه بازی Dragon Age در سال 2014 تحت نام Dragon Age: Inquisition منتشر شد که برنده چندین جایزه مختلف گردید.

بیوگرافی مایک لیدلو:

لیدلو در فوریه سال 2003 به عنوان سرپرست بخش داستانی به بایوور پیوست و سپس به نویسندگی برای بازی Jade Empire پرداخت. او همچنین در همین سمت برروی بازی معرفی نشده‌ای کار کرد. او برروی بازی‌های Mass Effect و Sonic Chronicles: The Dark Brotherhood نیز کار کرد. در ماه نوامبر سال 2008، لیدلو به سمت سرپرست طراحی بازی Dragon Age: Origins دست یافت و در سال 2009 تبدیل به کارگردان نوآور فرانچایز Dragon Age گردید و برروی Dragon Age II و Dragon Age: Inquisition کار کرد. در ماه ژوئن سال 2017 او به عنوان کارگردان نوآور ارشد فرانچایز Dragon Age شناخته شد.

فرشاد | اخبار | 13/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.