نویسنده: فرشاد یکشنبه، 23 مهر 1396
ساعت 02:51

فیل اسپنسر Power Level خود در بازی Destiny 2 را اعلام کرد

0 از 5

اسپنسر از علاقه خود به مجموعه بازی Destiny می‌گوید

فیل اسپنسر یکی از طرفداران سرسخت بازی Destiny 1 است و حدود 700 ساعت را در این بازی سپری کرده است؛ او همچنین اقدام به اجرای نسخه دوم این بازی می‌نماید و اکنون جزئیاتی در مورد آن را ارائه کرده است. براساس گفته اسپنسر، او fireteam خود را حفظ کرده است بنابراین هر کسی می‌تواند به او ملحق شود. تگ بازی او که مدام در توییتر و سایر شبکه‌ها به اشتراک گذاشته می‌شود، P3 است.

اسپنسر اعلام کرد که بدلیل عدم در اختیار داشتن level کافی، قابلیت انجام برخی از فعالیت‌های پایان بازی نظیر Leviathan را ندارد. شخصیت او دارای Power level 237 است که برای اجرای فعالیت گفته شده، حداقل باید از Level دویست و شصت برخوردار باشید. برای رسیدن به Level مورد نظر، او چندین شب را بیدار مانده است گرچه شاید این حرف او شوخی بوده باشد.

براساس صفحه عمومی اسپنسر در Destinytracker، شخصیت Awoken Titan او دارای Power level 241 است گرچه به عنوان یک فرد پر مشغله چنین Level برای او مناسب بنظر می‌رسد، این در حالی است که در این مدت او به توکیو، سواحل شرقی ایالات متحده و برزیل مسافرت کرده است.

او همچنین اطلاعاتی در مورد اسلحه مورد علاقه خود در Destiny 2 ارائه نمود. چون او از اسلحه MIDA Multi-Tool در بازی Destiny 1 لذت برده است، بنابراین خواستار این اسلحه در بازی دوم است.

اسپنسر همچنین اعلام نمود که استودیوی بانجی به او اجازه نمی‌دهد تا شخصیت بازی Destiny 2 را در حال حاضر به رایانه شخصی منتقل کند. این در حالی است که این بازی در تاریخ 2 آبان ماه برای رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت اما با توجه به جایگاه و ارتباطات او، جای تعجبی نخواهد بود که بصورت دسترسی زودهنگام به این نسخه از بازی دسترسی یابد.

فرشاد | اخبار | 14/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.