نویسنده: فرشاد یکشنبه، 23 مهر 1396
ساعت 13:47

جانی گالواترون: سازندگان از تمام پتانسیل Xbox One X استفاده خواهند کرد

0 از 5

سازنده بازی The Artful Escape از تعامل سازندگان با کنسول Xbox One X می‌گوید

Xbox One X یک کنسول خوش ساخت و قدرتمند است که سازندگان مختلف را قادر می‌سازد تا از تکنولوژی‌های پیچیده‌ای در ساخت عناوین خود استفاده کنند، قابلیتی که هیچیک از رقبای موجود در بازار، امکان ارائه آن را ندارند.

اما سوالی که همچنان برای ما باقی است، این است که آیا قدرت اضافه این دستگاه می‌تواند سازندگان را مجاب به استفاده از آن گرداند؟ با توجه به لیست بازی‌های پشتیبان کننده این کنسول که تا به امروز منتشر شده است، جواب این سوال مشخص است اما آیا سازندگان از تمام قدرت این کنسول استفاده خواهند کرد؟ اگر بخواهیم به گذشته و کنسول‌های N64 ،GameCube ،Xbox و PS3 نگاهی بیندازیم، سازندگان third party، از قدرت مازاد آن‌ها چشم‌پوشی کردند.

«جانی گالواترون» (Johnny Galvatron) به عنوان سازنده بازی The Artful Escape در صحبت اخیر خود اعلام کرده است که سازندگان از تمام پتانسیل Xbox One X استفاده خواهند کرد تا بهترین تجربه ممکن را برای بازی خود به ارمغان آورند. او گفت:

استفاده از پتانسیل کامل Xbox One X منجر به تغییر اندازه تکسچر، افکت‌ها و مواردی نظیر آن‌ها خواهد شد. شما قادر خواهید بود تا بازی‌های بزرگی را برای Xbox One بسازید اما آن‌ها برروی Xbox One X فوق العاده خواهند بود.

تفاوت قابل توجهی پیرامون Xbox One X و کنسول‌های پیشین آن وجود دارد که مقیاس‌پذیری قابل توجهی با موتورهای ساخت بازی دارد. مایکروسافت از سخت افزار استاندارد و یکدستی استفاده کرده است و حاضر است تا به سازندگان کمک کند و ابزار مورد نیاز آن‌ها را در اختیارشان قرار دهد تا مشکلی در ساخت بازی برای این کنسول نداشته باشند.

فرشاد | اخبار | 15/10/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.