نویسنده: م.حافظ پنج شنبه، 04 آبان 1396
ساعت 12:25

پریلود بازی Super Mario Odyssey آغاز شد

0 از 5

آغاز پریلود بازی Super Mario Odyssey

فردا جمعه مورخ 27 اکتبر 2017 (برابر با 5 آبان 1396) بازی Super Mario Odyssey عرضه خواهد شد. کسانی که این بازی را به صورت دیجیتالی خریداری کنند هم اکنون می‌توانند پریلود این بازی را بر روی سیستم خود از طریق Nintendo eShop انجام دهند. حجم مورد نیاز بازی Super Mario Odyssey حدود 5.2 گیگابایت است و احتمالاً در نیمه شب 27 اکتبر (5 آبان) در دسترس قرار خواهد گرفت.

به یاد داشته باشید که عنوان Super Mario Odyssey یکی دیگر از بازی های Switch دارای قابلیت پشتیبانی از ویژگی جدید ضبط و اشتراک گذاری ویدئو خواهد بود. بنابراین می‌توانید کلیپ های مورد علاقه تان از بازی را به صورت آنلاین در رسانه جمعی به اشتراک بگذارید.

بازی Super Mario Odyssey در ژانر پلتفرم 3 بعدی طراحی شده و انحصاری Nintendo Switch است. گیمر قادر است به صورت تک نفره یا چندنفره از تجربه آن لذت ببرد. ساخت و توسعه این بازی از اواخر سال 2013 آغاز شد. در سال 2014 آقای Yoshiaki Koizumi تولیدکننده این بازی اعلام کرد که یک بازی جدید Mario سه بعدی در حال ساخت است. پس از آن در تریلر رونمایی کنسول Nintendo Switch در اواخر سال 2016، این بازی نیز نمایش داده شد. معرفی رسمی بازی Super Mario Odyssey در اوایل سال 2017 انجام شد.

م.حافظ | اخبار | 26/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.