نویسنده: نریمان عبدی جمعه، 05 آبان 1396
ساعت 16:00

ماریو می‌تازد: خلاصه نقدهای مهم SUPER MARIO ODYSSEY

0 از 5

 

خلاصه نقد و بررسی‌های عنوان SUPER MARIO ODYSSEY

 

ماریو یا همان قارچ خور معروف در میان ایرانی‌ها همواره از بازی‌های پرطرفدار در میان بازیکن‌ها و منتقدین بوده و با استقبال خوبی از طرف آن‌ها مواجه شده است. پیش‌ازاین در مقاله‌ای به رتبه‌بندی عناوین مختلف سوپر ماریو در سال‌های گذشته اشاره کرده بودیم. مجموعه سوپر ماریو در اغلب اوقات توانسته است نظر اکثر منتقدین را به خود جلب کرده و امتیازات بسیار خوبی را از آن‌ها دریافت کند. آخرین نسخه این مجموعه یعنی SUPER MARIO ODYSSEY نیز از این قاعده مستثنا نیست. این بازی که تنها بر روی کنسول نینتندو سوئیچ منتشر شده است توانسته با کسب میانگین امتیاز 97 از منتقدین در سراسر جهان باز هم رکورد خوبی را از خود بر جای بگذارد. در ادامه با بازی مگ همراه باشید تا خلاصه‌ای از مهم‌ترین نقدهای این بازی را با هم مطالعه کنیم.

مجله Edge

امتیاز: 100

مانند Breath of the Wild، عنوان SUPER MARIO ODYSSEY عنوانی تازه در این مجموعه‌ی قدیمی است که جوان‌تر از سن خودش نشان می‌دهد. این بازی سرشار از نوآوری‌های شگرف است و با فرمول جدیدش خطرات بسیاری را به جان خرید است. شاید به نظر برسد که ماریو پیر شده است اما این ماجراجویی شگفت‌انگیز ثابت می‌کند که این‌گونه نیست.

وب‌سایت Atomix

امتیاز: 100

عنوان SUPER MARIO ODYSSEY نقطه اوجی برای سال‌ها تجربه‌ی توسعه‌دهندگان نینتندو است. هر آنچه در نسخه‌ای گذشته این بازی برجسته و بی‌نظیر بوده است در این ماجراجویی جدید در یک جا جمع شده است. این بازی ترکیبی از کاوش، غافلگیری و پلتفورمینگ هیجان‌انگیز است. همچنین بازی Super Mario Odyssey از تمام قابلیت‌های نینتندو سوئیچ به خوبی استفاده کرده و شما می‌توانید در هر مکان و هر لحظه از انجام آن لذت وافر را ببرید.

وب‌سایت IGN

امتیاز: 100

مجموعه سوپر ماریو تقریباً از ابتدای حضور کنسول‌های بازی همراه آن‌ها بوده و همیشه در حال تکامل و پیشرفت بوده است. به ندرت اتفاق افتاده است که ما یک ماریو را دو بار ببینیم. عنوان Super Mario Odyssey همان‌طور که قول داده بود با خود اصالت و نوآوری را به همراه دارد. شخصیت‌ها و دنیایی شاد و جذاب را با یک اکشن پلتفورمینگ عالی مخلوط می‌کند و معرف مکانیک‌هایی جدید و غیرمنتظره است. همه این‌ها باعث شده است که این عنوان یک شاهکار در نسل کنونی باشد.

وب‌سایت Nintendo Life

امتیاز: 100

عنوان Super Mario Odyssey یک تغییر رو به جلو برای مجموعه ماریو است. برای حدود یک دهه عناوین سه‌بعدی مطرحی در این مجموعه منتشر شده است؛ اما این بازی جدید به دوران ماریو 64 بازمی‌گردد. این بازی کی عنوان فوق مدرن از ماریو سندباکس است که در آن Cappy، کلاه معروف ماریو، نقش کلیدی را ایفا می‌کند و باعث شده است تا فرمول جدید و تازه‌ای را در بازی شاهد باشیم. دنیای بازی بزرگ و پر از سرزمین‌های گوناگون برای کاوشگری است. با عرضه Super Mario Odyssey بحث‌های تازه‌ای پیرامون بهترین عنوان سوپر ماریو تاریخ باز خواهد شد.

وب‌سایت GameSpot

امتیاز: 100

آخرین عنوان ماریو، بزرگ و مملو از ایده‌های نو و تازه است و مانند Breath of the Wild، تصدیقی بر این موضوع است که نینتندو فراتر از انتظارات ما عمل می‌کند. این بازی مثالی درخشان برای خلاقیت و جواهری بی‌همتا است.

وب‌سایت Polygon

امتیاز: 95

برای شخصیتی 40 ساله، شگفت‌انگیز است که ماریو نه تنها شخصیتی دوست داشتنی است بلکه بازی‌های آن همان‌طور که انتظار می‌رود عالی هستند. بر اساس این دیدگاه، جای شگفتی باقی نمی‌ماند که عنوان Super Mario Odyssey یک بازی عالی و خارق‌العاده است.

وب‌سایت Destructoid

امتیاز: 95

خط و مرزهای کیفی عناوین نینتندو با انتشار Super Mario Odyssey باز هم دست نیافتنی باقی مانده است.

 

 

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.