نویسنده: پدرام پورامامعلی سه شنبه، 09 آبان 1396
ساعت 23:27

تاریخ عرضه‌ی PUBG برای Xbox One رسما اعلام شد

0 از 5

بالاخره و پس از مدت‌ها انتظار تاریخ عرضه‌ی عنوان PlayerUnknown's Battlegrounds برای کنسول Xbox One رسما اعلام شد

بازی PlayerUnknown's Battlegrounds اکنون دارای یک تاریخ عرضه برای کنسول Xbox One است. در طول همایش Paris Games Week، سازنده‌ی بازی یعنی استودیوی Bluehole اعلام کرد بازی بسیار محبوب آنها که دارای سبک بتل رویال است در تاریخ ۱۲ دسامبر معادل با سه‌شنبه ۲۱ آذر برای کنسول کمپانی مایکروسافت عرضه خواهد شد. این بازی برای کنسول‌ هم در حالت Early Access قرار دارد. قیمت PUBG برای دارندگان اکس باکس ۳۰ دلار خواهد بود.

در آن تاریخ، کسانی که Xbox One دارند، قادر خواهند بود PUBG را از طریق برنامه‌ی Xbox Game Preview بازی کنند. Bluehole همچنین اعلام کرده است که قصد دارد در اواخر ماه دسامبر نسخه‌ی شماره ۱.۰ را برای رایانه‌های شخصی عرضه کند. درحالیکه سازنده اعلام کرده که همزمان بر روی نسخه‌های Xbox One و PC کار خواهد کرد، بازی بر روی هر پلتفرم برنامه‌ی پشتیبانی متفاوتی دارد و دارای تفاوت‌هایی جزیی با یکدیگر خواهند بود.

نایب رییس Bluehole و تهیه‌کننده‌ی اجرایی چانگ هان کیم بر روی Xbox Wire نوشت:

ما برنامه‌ی ساخت نسخه‌ی Xbox One را با تمرکز بر روی همان تعداد مخاطبانی که در PC داریم، دنبال می‌کنیم. همچنین تجربه‌ی بتل رویالی که بازیکنان در این عنوان بر روی Xbox One خواهند داشت با آنچه که در PC جریان دارد متفاوت خواهد بود.

بازیکنان Xbox One همچنین از محتوای اختصاصی و بسته‌های شخصی‌سازی ویژه‌ای برخوردار خواهند بود. برای نسخه‌ی Xbox One در مدت زمان محدودی ۳ بسته قابل خریداری خواهد بود: The PUBG Warrior Pack، Accessory Pack و در نهایت Tracksuit Pack. جدا از این سه بسته Bluehole اعلام کرده است که فعلا هیچ محتوای غیر رایگان دیگری برای مخاطبان کنسولی ارائه نخواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.