نویسنده: قاسم ممتاز پنج شنبه، 04 ارديبهشت 1393
ساعت 11:51

به گفته ی تهیه کننده ی بازی Lords of the Fallen رسیدن به 1080P بر روی Xbox One سخت تر از PS4 است

4 از 5

بنا به گفته ی Tomasz Gop بازی اکشن نقش آفرینی استودیوی Deck 13 بر روی هیچ رزولوشنی با فریم ریتی کمتر از 30 فریم بر ثانیه اجرا نخواهد شد ، لیکن رسیدن به رزولوشن تصویر 1080P بر روی Xbox one به مراتب سخت تر از PS4 است .

 در مصاحبه ای که Gop با IGN داشته است در مورد Lords of the fallen اینطور سخن گفته است :

"ما قطعا این موضوع را اعلام میکنیم که فریم ریت بازی هرگز کمتر از 30 فریم بر ثانیه نخواهد بود . من معتقد هستم که اگر زمانی نیاز باشد بین رزولوشن تصویر و فریم ریت یکی را انتخاب کنیم ترجیح میدهیم که بازی با 1080P و با فریم ریت تثبیت شده ی 30 فریم بر ثانیه اجرا شود تا اینکه رزولوشن تصویر را پائین بیاوریم و بازی را با 60 فریم بر ثانیه اجرا کنیم . دلیل انتخاب ما این است که Lords of the fallen از لحاظ گرافیکی بسیار خوب است ، پس نیاز داریم برای نمایش این گرافیک عالی از رزولوشن بالائی استفاده شود . "

" ما در حال حاضر سخت در تلاش هستیم  تا به رزولوشن 1080P بر روی کنسول های PS4 و Xbox One برسیم اما اینکه دقیقا مشخص باشد که چه زمانی این مهم محقق میشود فعلا امکان پذیر نیست . برای من راحت تر است که این رزولوشن را برای PS4 تایید کنم چرا که ما تقریبا موفق شده ایم بر روی این کنسول به هدفمان برسیم اما در مورد Xbox One هنوز با مشکلاتی مواجه هستیم ، پس در مورد Xbox One نمیتوانم این رزولوشن را فعلا تایید کنم . "

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.