نویسنده: قاسم ممتاز چهارشنبه، 03 ارديبهشت 1393
ساعت 21:26

اعلام PC به عنوان پلتفرم اصلی برای ساخت بازی Grid Autosport

0 از 5

بعد از انتشار خبر عرضه ی نسخه ی سوم بازی گرید 3 با نام Grid autosport و عرضه نشدن این نسخه از بازی برای کنسول های نسل بعد یعنی PS4 و Xbox one مسئول روابط عمومی Codemasters یعنی CodiesLoore در مصاحبه ای با NeoGaf سخنانی گفته است که مرور آنها خالی از لطف نیست

 به گفته ی CodiesLoore :

" بله کامپیوتر به عنوان پلتفرم اصلی این نسخه از بازی در نظر گرفته شده است و در نتیجه برخلاف سخنان عده ای نسخه ی عرضه شده برای PC یک پورت نخواهد بود . گرید در زمان مناسب برای نسل بعد هم عرضه خواهد شد ولی نمیخواهیم برای عرضه ی نسخه ی نسل بعد عجله کنیم . ما دوست نداریم گیمی را عرضه کنیم که با رزولوشن 720P و با 30 فریم بر ثانیه اجرا شود . بازی نسل بعد باید یک بازی نسل بعد باشد . عرضه ی یک عنوان برای نسل باید باید از استاندارد هائی پیروی کند . ما نمیخواهیم عجله کنیم و گیمی را برای نسل بعد عرضه کنیم که تنها تعدادی زمین مسابقه ی زیبا در آن وجود دارد . "

" در گرید Autosport ما 22 زمین مسابقه داریم که تعدادی از آنها زمین های مسابقه ی حقیقی هستند . فکر میکنید اگر میخواستیم یک بازی برای نسل بعذ بسازیم قادر بودیم این تعداد زمین مسابقه را طراحی کنیم ؟ "

" در درجه ی دوم ما از نظر سخت افزاری ، تجهیزات و نرم افزار هنوز برای رفتن به نسل بعد آمادگی نداریم . علاوه بر آن بعد از عرضه ی Grid 2 ما احساس کردیم نیاز است چیزی را اثبات کنیم . ما میخواهیم نسل قبل را با عنوانی پشت سر بگذاریم که همه در مورد آن صحبت کنند . "

 

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.