نویسنده: م.حافظ شنبه، 13 آبان 1396
ساعت 12:02

Super Mario Odyssey سریع‌ترین بازی پرفروش این فرنچایز

5 از 5

میزان فروش بازی Super Mario Odyssey حیرت انگیز است

عنوان تازه عرضه شده Super Mario Odyssey همچنان پیشتاز میدان است و کمپانی نینتندو این موضوع را تأیید کرده که این بازی تا این لحظه سریع ترین میزان فروش را در میان تمامی بازی های سری Mario در امریکای شمالی و اروپا داشته است. درواقع منظور از تمام بازی های سری Mario، تنها بازی های 3D  نیستند بلکه منظور همه بازی های Mario از جمله بازی های مانند New Super Mario Bros نیز هست.

در ژاپن هم بازی Super Mario Odyssey سریع ترین میزان فروش را در میان بازی های 3 بعدی سری ماریو نیز داشته است اما هنوز نتوانسته با میزان فروش چند بازی 2 بعدی این سری برابری کند. اتفاق خوب دیگر برای کمپانی نینتندو میزان فروش 2.6 میلیون نسخه ای از کنسول نینتندو سوئیچ در امریکای شمالی است؛ آمار فروش Mario در ایالات متحده تنها در مدت 5 روز حدود 1.1 میلیون نسخه است که آمار شگفت انگیزی است.

البته این موفقیت چندان هم برای کمپانی نینتندو در سال جاری غیرمعمول نیست زیرا آنها در این سال شاهد موفقیت هایی مربوط به بازی های Zelda: Breath of the Wild ، Mario Kart 8 Deluxe و  Splatoon 2 بوده اند. عنوان Super Mario Odyssey جدیدترین بازی موفق آنها است.

بازی Super Mario Odyssey در ژانر پلتفرم 3 بعدی ساخته شده است. این عنوان یک هفته قبل در روز 27 اکتبر 2017 (برابر با 5 آبان 1396) انحصاراً برای Nintendo Switch عرضه شد.

م.حافظ | اخبار | 04/11/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.