نویسنده: قاسم ممتاز یکشنبه، 07 ارديبهشت 1393
ساعت 15:16

آپدیت نسخه ی 1.7 برای کنسول PS4 قرار است از 30 آپریل در دسترس باشد

0 از 5

بالاخره آپدیتی که دارندگان کنسول محبوب سونی یعنی PS4 مدتی است منتظر عرضه ی آن هستند قرار است در تاریخ 30 آپریل در اروپا و به احتمال زیاد درهمین زمان در آمریکای شمالی بر روی سرور های PSN قرار گیرد . از جمله ویژگی های این آپدیت عبارتند از :

نسخه ی جدیدی از Sharefactory که شامل یک ویدئو ادیتور کاملا جدید بوده که به شما امکان این را میدهد تا به راحتی ویدئو هائی که از گیم پلی خودتان تهیه کرده اید ویرایش نمائید . این ویدئو ها میتوانند به صورت مستقیم بر روی حساب کاربری شما در Fac.e.boo.k قرار بگیرند و یا آنها را بر روی حافظه ی فلش کپی کنید .

از جمله ی ویژگی های دیگر این آپدیت میتوان به امکان بارگذاری یک بازی قبل از عرضه ی آن اشاره کرد . در این حالت کاربران قادر خواهند بود درست در زمان عرضه ی جهانی بازی از آن استفاده نموده و دیگر منتظر دریافت نسخه ی فیزیکی یا دانلود نسخه ی دیجیتالی آن نباشند .

اما ویژگی مهم دیگر این آپدیت قابلیت خاموش کردن HDCP است . با این امکان کاربران قادر خواهند بود به صورت مستقیم از پورت HDMI کنسول برای کپچر کردن گیم پلیشان استفاده نمایند . این ویژگی برای کسانی که به تهیه ی ره آورد ها و نقد و بررسی های ویدئو یی علاقه مند هستند بسیار ارزشمند خواهد بود .

امکان دیگری که در این آپدیت فراهم شده است قابلیت کم کردن نور و یا خاموش کردن چراغ موجود بر روی دسته ی کنسول است .

 

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.