نویسنده: پدرام پورامامعلی یکشنبه، 21 آبان 1396
ساعت 11:16

شکست نینتندو در بازاریابی Wii U یکی از دلایل موفقیت Switch است

5 از 5

Nintendo Switch در حال حاضر یک کنسول بسیار موفق محسوب می‌شود و بخشی از این موفقیت به شکست نینتندو در بازاریابی کنسول Wii U مربوط است

Nintendo Switch یکی از کنسول‌های موفق حال حاضر دنیاست و دلیل اصلی این موفقیت بازاریابی بسیار شفاف این کنسول است. نینتندو این مورد را به سختی و از طریق کنسول Wii U فرا گرفت. بازاریابی کنسول Wii U به اندازه‌ی کافی واضح نبود و بسیاری از بازیکنان دچار سردرگمی شده بودند. بنابر گفته‌های رییس شاخه‌ی آمریکای نینتندو، این کمپانی به سختی برای بازاریابی Switch تلاش کرده است.

در گفتگو با CNN، از رییس نینتندوی آمریکا رجی فیلزآیم درباره‌ی بازاریابی ناموفق کنسول Wii U سوال شد و وی اینگونه پاسخ داد که آنها برای عرضه‌ی Switch به سختی تلاش کردند تا یک بازاریابی موفق را داشته باشند.

ما به سختی تلاش کردیم که هدف خود از عرضه‌ی Nintendo Switch را به طور واضح بیان کنیم. این کنسول یک سیستم خانگی است که بازیکنان می‌توانند آن را به هرکجا که دلشان می‌خواهد ببرند و با هرکس که دوست دارند بازی کنند، این بسیار شگفت انگیز است.

فیلزآیم همچنین به این موضوع اشاره کرد که میزان فروش بازیهای نینتندو همزمان با افزایش محبوبیت این کنسول بیشتر شده است:

این که در ابتدای عرضه روندی ثابت داشته باشیم، بسیار مهم بود. ما به این نیاز داریم که کمپانی‌ها برایمان بازی بسازند و از ما حمایت کنند. چه یک کمپانی بزرگ مانند EA و چه یک استودیوی مستقل باشد، برای ما فرقی نمی‌کند. اکنون بوسیله‌ی Nintendo Switch این امکان برایمان فراهم شده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.