نویسنده: پدرام پورامامعلی شنبه، 04 آذر 1396
ساعت 17:47

صحبت‌های یوکو تارو درباره‌ی موفقیت‌های عنوان NieR: Automata

0 از 5

کارگردان NieR: Automata در مصاحبه‌ای پیرامون موفقیت‌های این عنوان و آینده‌ی کاری‌اش در Platinum Games صحبت کرده است

 

NieR: Automata یکی ‌از بهترین بازیهای سال ۲۰۱۷ بود و کارگردان این عنوان یوکو تارو، در کانون توجهات پیرامون بازی قرار داشت. در مصاحبه‌ی اخیر آقای تارو با Game Informer وی درباره‌ی واکنشی که به موفقیت عنوان NieR: Automata داشت صحبت کرده و همچنین در ارتباط با آینده‌‌ی کاری‌اش در Platinum Games  نیز شفاف‌سازی کرد.

بازی اصلی NieR در ابتدا قرار بود سالها پیش توسط استودیوی Cavia منتشر شود اما با منحل شدن این استودیو سرنوشت بازی نیز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت و روند ساخت این عنوان با وقفه‌ای 7 ساله مواجه شد.

یوکو تارو درباره‌ی این اتفاق و با در نظر گرفتن زمان طولانی پروسه‌ی تولید NieR: Automata، درباره‌ی موفقیت این عنوان چنین گفت:

مسلما در آن بازه‌ی زمانی هم از نظر من و هم از نظر هواداران بازی NieR مرده بود پس وقتی که فهمیدم که قرار است این بازی دوباره ساخته شود بسیار شگفت زده شدم. هنگامی که شنیدم Platinum Games قرار است بازی جدید را بسازد هیجان زیادی داشتم. البته هرگز تصورش را نمیکردم که فروش بازی انقدر خوب باشد. فکر میکردم که این عنوان تبدیل به یک بازی کوچک و موفق شود. اما شاید هم نه، NieR از همان ابتدا پتانسیل موفقیت را داشت. با مرور گذشته متوجه می‌شویم که Platinum Games بازیهای فوق‌العاده‌ای برای دوستداران سبک اکشن میسازد که این نکته درباره‌ی NieR: Automata نیز صدق می‌کند. دنیای بازی نیز خاص اما عامه پسند است. همه اینها در کنار هم موفقیت بازی را تضمین میکند.

تارو درباره‌ی آینده‌اش با Platinum Games و اینکه آیا به همکاری با این استودیو تمایل دارد هم صحبت‌هایی کرد. با وجود اینکه در حال حاضر پروژه‌ای در دست انجام نیست اما به نظر میرسد که تارو به ادامه‌ی همکاری با پلاتینوم گیمز تمایل دارد:

در حال حاضر پروژه‌ای برای کار کردن وجود ندارد اما چه کسی از آینده خبردار است؟ با کارکنان جوان Platinum Games صحبت‌هایی کرده‌ام و اگر در آینده با آنها کار کنم خوشحال خواهم شد. همچنین با تهیه‌ کننده‌ی اسکوئر انیکس آقای سایتو نیز درباره‌ی آینده حرف زدیم. البته تا زمانی که اسکوئر انیکس به من پول بدهد هرچیزی که بخواهند برایشان میسازم.

 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.