نویسنده: علیرضا عباسی یکشنبه، 05 آذر 1396
ساعت 14:30

اسکوئر انیکس لایو استریمی برای یک سالگی عنوان Final Fantasy XV برگزار خواهد کرد

0 از 5

اسکوئر انیکس قصد دارد برای یک ساله شدن بازی Final Fantasy XV مراسمی به صورت لایو استریم برگزار کند. با بازی مگ همراه باشید

يك سال از اولين رونمايى بازى Final Fantasy XV ميگذرد.  به این منظور که مرورى بر رويدادهاى سال گذشته انجام شده باشد و همچنين درباره ى برنامه هاى آينده این بازى بحث شده باشد، شركت Square Enix ميزبانى يك لایو استریم را براى بازى در روز چهارشنبه 8 آذر ساعت 16:30 به وقت تهران بر عهده گرفته است. شما می توانید این مراسم را  به صورت زنده از یوتیوب مشاهده کنید. در اين مراسم اعضاى مختلف تيم هاى توسعه از جمله هاجيمه تاباتا نگاهى به سال گذشته ى بازى خواهند داشت.

 همچنين ميتوانيم انتظار داشته باشيم تا اطلاعات بيشترى در رابطه با بسته الحاقی آينده این بازی يعنى “Episode Ignis” كسب كنيم. همچنين درباره ى بسته ى گسترش دهنده ى رقابت چند نفره بحث خواهد شد و آپديتى شگفت آور تا دسامبر در راه است.

از آنجايى كه براى بازى به صورت پياپى آپديت منتشر مي شود بايد جالب باشد كه بتوانيم به برنامه هاى شركت براى آينده ى بازى پى ببريم.این بازی هم اكنون براى PS4 و Xbox One در دسترس است و در سال 2018 از نسخه ى PC آن نيز رونمايى خواهد شد.

 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.