نویسنده: پدرام پورامامعلی پنج شنبه، 09 آذر 1396
ساعت 22:46

بازی Overwatch در هنگام استفاده از سخت افزار AMD کرش می‌کند

0 از 5

برنامه نویس اصلی بازی Overwatch نسبت به مشکل کرش کردن این بازی در هنگام استفاده از سخت‌افزار AMD واکنش نشان داده است

اخیرا مشکلاتی پیرامون درایورهای AMD بوجود آمده و مخطبان بازی Overwatch نیز تحت تاثیر این مشکلات قرار گرفته‌اند و ابراز نگرانی کرده‌اند. از زمان ایجاد این مسائل زمان نسبتا زیادی می‌گذرد و تا به حال اقدامی برای مقابله با آن صورت نگرفته است. اما اکنون برنامه نویس اصلی Overwatch ادعا کرده است که Blizzard در تلاش است تا با همکاری AMD این مشکل را رفع کند.

مشکل بدین صورت است که آن دسته از بازیکنانی که درایورهای جدید AMD را دارند قادر به انجام بازیهای جدید نیستند و بازیکنانی که درایورشان قدیمی است نیز نمی‌توانند بازیهای جدید را بدون مشکل اجرا کنند. آنها فعلا مجبورند که برای حل این مشکل با توجه به زمان عرضه‌ی هر بازی بین درایورهای جدید و قدیمی سوییچ کنند.

 

صحبت‌های برنامه نویس اصلی Overwatch از این قرار است:

به عنوان برنامه نویس اصلی تیم Overwatch از اینکه چنین مشکلی برای بازیکنانمان پیش آمده شدیدا ناراحت هستم. من می‌دانم که این مشکل برای بازیکنان آزاردهنده است اما ما به آن توجه می‌کنیم و در حال حاضر مشغول کار با AMD برای حل کردن این مشکل هستیم. اطلاعات جدید درباره‌ی این موضوع را می‌توانید اینجا، در فروم پشتیبانی فنی ما پیگیری کنید.

البته لازم به ذکر است که این مشکل برای تمامی دارندگان کارت‌های گرافیک AMD بوجود نیامده. همچنین گزارش شده است برخی از افرادی که از کارت گرافیک انویدیا استفاده می‌کنند نیز درگیر این مشکل هستند. تا زمان انتشار این خبر دلیل کرش کردن بازی مشخص نشده است.

 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.