نویسنده: پدرام پورامامعلی شنبه، 18 آذر 1396
ساعت 09:58

PSX 2017 | بازی Ghosts of Tsushima از InFamous: Second Son بسیار وسیعتر است

4 از 5

شوهی یوشیدا رییس بخش استودیوهای جهانی سونی در جریان PSX 2017 درباره‌ی بازی Ghosts of Tsushima و عناوین دیگر صحبت کرده است

صبح امروز و در جریان مراسم افتتاحیه‌ی رویداد PSX 2017 رییس استودیوهای جهانی بازی‌سازی سونی، شوهی یوشیدا، درباره‌ی بازی Ghosts of Tsushima و دیگر عناوین انحصاری PlayStation اطلاعاتی ارائه کرد.

یوشیدا گفت زمانی که برای اولین بار Ghosts of Tsushima را دید، بازی در مراحل ابتدایی توسعه قرار داشته اما اکنون دو سال می‌شود که به طور آزمایشی مشغول بازی کردن Ghosts of Tsushima است.

Ghosts of Tsushima بسیار وسیعتر از InFamous: Second Son بوده و از قرار معلوم بزرگترین بازی تولید شده توسط استودیوی Sucker Punch لقب خواهد گرفت. سیستم مبارزه‌ و شمشیرزنی در Ghosts of Tsushima هم اکنون به صورت اولیه پیاده‌سازی شده که با همین تست اولیه می‌شود گفت به خوبی اجرا شده و هیجانی فوق‌العاده را به مخاطب منتقل می‌کند.

یوشیدا همچنین اطلاع داده است که بازی Ghosts of Tsushima در آستانه‌ی لو رفتن قرار داشت. اما خوشبختانه قضیه به یک رسانه‌ی محلی ختم شد و تیم سازنده جلوی بزرگتر شدن ماجرا را گرفت و هیچگونه اطلاعاتی پخش نشد.

یوشیدا به این موضوع نیز اشاره کرد که هنوز گیمپلی بازیهای The Last of Us Part II و Death Stranding را تجربه نکرده است. اما از طرف دیگر او عنوان Spider-Man که توسط کمپانی مارول ساخته شده را بازی کرده و این موضوع که دموی نمایش داده شده در E3 به نظر برخی گیمپلی همزمان و واقعی بازی نبود را تکذیب می‌کند و اینگونه توضیح می‌دهد که می‌توان آن بخش را به شیوه‌های دیگری نیز بازی کرد یوشیدا در پایان صحبت‌هایش تاکید کرد که Spider-Man در واقع یک عنوان جهان باز است.

یوشیدا هم اکنون مشغول بازی کردن Days Gone است که بنابر گفته‌های او، این عنوان به طور کامل اما در حالت خام و بدون ویرایش قابل بازی است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.