نویسنده: امیر قنواتی پنج شنبه، 30 آذر 1396
ساعت 13:37

فروش بازی Cuphead از مرز 2 میلیون نسخه گذشت

0 از 5

فروش عنوان Cuphead، یکی از مهم‌ترین انحصاری‌های Xbox One در سال 2017، از مرز 2 میلیون نسخه گذشت.

عنوان دو بعدی Cuphead با سبک "Shoot-em-up" ساخته‌ی دسته استدیو "MDHR" امسال توانست برترین بازی Xbox One در سال 2017 شود و با محیط کلاسیک خود و آهنگ‌های نوستالژیک و گیمپلی‌ای سخت و دلچسب تجربه‌ای بسیار دلنشین را برای بازیکنان ارمقان آورد. حال پس از موفقیت‌های این بازی در مراسم TGA 2017، آمار خوبی از فروش این عنوان منتشر شده است. با بازی‌مگ همراه باشید.

چندی پیش MDHR با خبری که برروی سایت خود قرار داد، اضهار کرد که فروش این بازی از زمان عرضه در تاریخ 21 سپتامبر (برابر با 30 شهریور) تا الان از مرز 2 میلیون نسخه گذشته است.

پستی که چاد مولدنور (Chad Moldenhauer)، سرپرست استدیو منتشر کرد، کوتاه و بسیار دوست‌داشتنی بود و تشکر ویژه‌ای از تمام دوستداران این بازی کرد.

هرگز در رویاهای بی‌رحمانه‌مان فکر نمی‌کردیم که شخصیت‌های کوچک و دیوانه ما بتوانند قلب طرفدارانمان در سراسر جهان را به دست آورند و با کمال میل آن‌ها را بپذیرند. 

ما همیشه به حمایت شما احترام می‌گذاریم و خواهیم گذاشت و شمارا از یاد نخواهیم برد. 

پس هرکسی که برای این بازی فن‌آرتی (Fan Art) کشید، تصاویر جالب و طنز خلق کرد، آهنگ‌های بازی را اجرا کرد، گیمپلی خود را استریم کرد و یا حتی فقط Cuphead را بازی کرد و اوقات خوبی را گذراند، ما همه‌ی آن‌ها را با تمام قلبمان دوست داریم و از آن‌‌ها قدردانی ‌می‌کنیم.

این عنوان هم‌اکنون برای پلتفرم‌های Xbox One و PC دردسترس است و چندی پیش نیز برای سیستم‌عامل همراه iOS منتشر شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.