نویسنده: امیر قنواتی شنبه، 02 دی 1396
ساعت 19:05

بازی‌های رایگان ماه ژانویه برای کاربران اشتراک گلد ایکس‌باکس مشخص شد

0 از 5

مایکروسافت بازی‌های رایگان ماه ژانویه اشتراک Xbox Live Gold معرفی کرد.

طبق عادت همیشه، مایکروسافت بازی‌های رایگان اشتراک گلد برای کاربران کنسول‌های Xbox One و Xbox 360 را معرفی کرد. چندی پیش نیز این شرکت خبری مبنی بر خرید اشتراک‌های Xbox Live Gold و Xbox Game pass با قیمت تنها یک دلار برای بازیکنانی که این اشتراک‌ها را ندارند، منتشر کرد که به نوعیهدیه کریسمس این کمپانی به طرفداران قلم داد می‌شود.

برای کنسول Xbox One، عنوان اکشن و جهان‌باز "The Incredible Adventures of Van Helsing III"  را می‌توانید در تمام طول ماه (برابر 11 دی تا 11 بهمن ماه) دانلود کنید. نسخه‌ی بهبود یافته این بازی نیز برای کنسول ایکس‌باکس وان ایکس منتشر خواهد شد. عنوان دوم نیز بازی "Zombi" از شرکت یوبیسافت است که در نیمه‌ی دوم ماه ژانویه تا نیمه‌ی اول ماه فوریه در دسترس خواهد بود. این نسخه از بازی، بهبود یافته نسخه Wii U خواهد بود. بازی "Back to the Future: the Game" را نیز همچنان می‌توانید تا ابتدای ماه ژانویه دریافت کنید.

کنسول نسل هفتمی Xbox 360 نیز برای نیمه‌ی اول ماه عنوان نوستالژیک "Tomb Raider: Underworld" را دریافت خواهد کرد. در نیمه‌ی دوم ماه نیز بازی اکشن "Army of Two" در دسترس خواهد بود. شایان ذکر است که هر دوی این عنوان‌ها با استفاده از قابلیت backwards compatibility برای کنسول Xbox One قابل دریاف خواهند بود.

عناوین رایگان Xbox One

  • 11 دی تا 11 بهمن - The Incredible Adventures of Van Helsing
  • 26 دی تا 26 بهمن - Zombi

عناوین رایگان Xbox 360

  • 11 دی تا 25 دی - Tomb Raider: Underworld
  • 26 دی تا 11 بهمن - Army of Two
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.