عنوان جدید استودیوی سازندهی بازی Pillars of Eternity فاقد پرداختهای درون برنامهای یا جعبههای لوت خواهد بود
استودیوی Obsidian Entertainment در مراسم معرفی لیبل Private Division، تایید کرد که بازی جدیدی را در سبک نقش آفرینی در دست ساخت دارد؛ به گفتهی این استودیو، در بازی جدید آنها هیچگونه «پرداخت درون برنامهای» (Microtransaction) وجود نخواهد داشت.
این استودیو (Obsidian) در صحبت با IGN اعلام کرد که شرکت Take-Two شریک بسیار خوبی برای آنها بوده و هیچگونه اظهار نظری در مورد محتوای بازی در دست ساخت آنها ارائه نکرده است:
این شرکت هیچگونه فشاری را جهت قرار دادن پرداختهای درون برنامهای یا چیزهای مشابه آن را در بازی ما اعمال نکرد؛ Private Division پشتیبانی فوق العادهای از ایدههای ما داشته است؛ آنها شرکای خوبی برای ما بودهاند و از کار کردن با آنها هیجان زدهایم.
استودیوی Obsidian Entertainment بدلیل ساخت عناوینی چون Fallout: New Vegas و Pillars of Eternity شهرت دارد.
لازم به توضیح است که Private Division لیبل جدیدی است که شرکت Take-Two جهت پشتیبانی از بازیهای مستقل ایجاد کرده است.
نظرات