نویسنده: امیر قنواتی سه شنبه، 05 دی 1396
ساعت 17:54

تلاش بلیزارد برای رفع مشکلات شخصیت Reinhardt در بازی Overwatch

0 از 5

بلیزارد قصد دارد مشکلات بوجود آمده برای شخصیت Reinhardt را رفع کند.

عادیست که برای هر بازی چند نفره و مولتی‌پلیر در هنگام عرضه و یا حتی بعد از آن مشکلات یا محدودیت‌هایی به وجود آید که توسط بازیکنان پیدا شده و گزارش می‌شوند. مشکلاتی که باید توسط توسعه‌دهنده و تیم پشتیبانی از بین برود تا تعادل بازی و رضایت خاطر بازیکنان را به همراه داشته باشد. عنوان Overwatch هم از این قاعده مستثنا نیست و بیشتر اوقات خبرها‌ی‌ زیادی از مشکلات این بازی منتشر می‌شود که صد البته تیم سازنده به خوبی توانسته است از پس این اشکالات برآید و همچنان سطح بازی را بالا نگه دارد.

این هفته به نظر می‌رسد که راینهارت از شخصیت‌های این بازی با مشکلاتی روبرو شده است و با توجه به پست‌هایی که در صفحه Overwatch سایت Reddit توسط کاربران منتشر شده، این اشکالات روز به روز افزایش می‌یابند تا جایی که جف کاپلان (jeff kaplan) ازاعضای بليزارد پستي را منتشر كرد و قول داد که تمام مشکلات بازی در حال بررسی بوده و به زودی رفع خواهند شد.

قابل توجه است که بلیزارد توانسته با کاربرانش ارتباط مستقیم خوبی از طریق سایت Reddit یا راه‌های دیگر برقرار کند. این رفتار خوب و طولانی مدت از بلیزارد می‌تواند به ثابت نگه‌داشتن بازیکنان و اعتماد آن‌ها به تیم پشتیبانی بازی کمک کند.

بازی شوتر Overwatch هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PS4، Xbox One و PC دردسترس است.

 

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.