نویسنده: پدرام پورامامعلی سه شنبه، 05 دی 1396
ساعت 20:37

ویدیوی جدیدی از Hitman: Game of the Year Edition منتشر شد

0 از 5

ویدیوی جدید بازی Hitman: Game of the Year Edition تغییرات آن نسبت به نسخه‌های اپیزودیک را نشان می‌دهد

IO Interactive ویدیوی جدیدی در ارتباط با محتوای بازی Hitman: Game of the Year Edition منتشر کرده است. در این ویدیو، سازندگان بازی پیرامون محتوا و همچنین تغییرات و اصلاحاتی که بر روی آن اعمال شده است صحبت می‌کنند. Hitman: Game of the Year Edition برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One عرضه شده است.

در ماه نوامبر، استودیو IO Interactive که به تازگی مستقل شده است بازی Hitman: Game of the Year Edition را برای PC، PS4 و Xbox One عرضه کرد. این نسخه از هیتمن شامل فصل اول بازی به همراه محتوای کاملا جدید است. در این نسخه بر روی بهبود کیفیت جلوه‌های بصری نیز کار شده است. امروز (5 دی‌ماه 1396) ویدیوی جدیدی منتشر شد که در آن جیکوب میکلسن، کارگردان بازی و همچنین دستیار کارگردان، اسکیل مول توضیحات دقیقی را درباره‌ی تغییرات ایجاد شده در نسخه‌ی GOTY به هواداران ارائه می‌کنند.

Hitman: Game of the Year Edition یک بروزرسانی گرافیکی را دریافت کرده که به صورت کلی موجب ارتقای کیفیت نورپردازی و رنگ‎‌های محیط بازی شده است. در ادامه تایید می‌شود که که Hitman: Game of the Year Edition کیفیت 4K را به صورت Native نمایش می‌دهد و بازیکنان قادر خواهند بود قابلیت اجرای بازی با نرخ فریم بالا را فعال کنند که در نتیجه‌ی آن 60 فریم بر ثانیه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

وقتی که صحبت از محتوای جدیدِ اضافه شده در نسخه‌‌ی GOTY می‌شود، Hitman: Game of the Year Edition یک کمپین به نام Patient Zero را ارائه می‌کند که در آن بازیکنان باید جلوی شیوع یک ویروس مرگبار را بگیرند؛ به همین منظور بازیکنان در مکان‌های متنوعی از فصل اول بازی سفر خواهند کرد. نسخه‌ی GOTY همچنین شامل 3 قرارداد جدید، 3 لباس جدید و 3 اسلحه‌ی جدید می‌شود. در ویدیو جیکوب و اسکیل کمپین بازی را به صورت دقیق بررسی می‌کنند.

شما می‌توانید این ویدیو را در ادامه تماشا کنید. Hitman: Game of the Year Edition در حال حاضر برای PC، PS4 و Xbox One عرضه شده است و بر روی شبکه‌ی استیم تخفیف خورده است تا با قیمت 39.56 دلار در دسترس هوادران مامور 47 قرار گرفته باشد.

ویدئو

ویدیوی جدیدی از Hitman: Game of the Year Edition منتشر شد
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.