نویسنده: فرشاد دوشنبه، 11 دی 1396
ساعت 08:00

مایکل پچر جزئیاتی را در مورد بازی Death Stranding ارائه کرد

5 از 5

به اعتقاد مایکل پچر، موفقیت بزرگی در انتظار بازی Death Stranding است

«مایکل پچر» (Michael Pachter) اخیراً در مصاحبه‌ای اختصاصی با سایت GamingBolt، جزئیاتی را در مورد بازی Death Stranding و «هیدئو کوجیما» (Hideo Kojima) ارائه کرد؛ به گفته‌ی او، کوجیما یکی از بزرگ‌ترین طراحان بازی‌های ویدیویی است. 

پچر در ادامه‌ی صحبت‌های خود اعلام کرد که هیجان زیادی نسبت به عنوان Death Stranding دارد چراکه توسط کوجیما در دست ساخت است؛ او گفت:

اکثر بازی‌های ژاپنی عجیب و غریب هستند اما ما اکثر آن‌ها را دوست داریم، مثلاً بازی Katamari عنوان عجیبی است اما من عاشق آن هستم، یا به بازی Final Fantasy نگاه کنید، این عنوان را می‌توان حیرت انگیز یا عجیب و غریب خواند. فکر می‌کنم که کوجیما همچون سایر طراحان ژاپنی، عجیب است، فکر می‌کنم که این موضوع به شخصیت آن‌ها (طراحان ژاپنی) مربوط می‌شود، آن‌ها واقعاً مردمان دوست داشتنی هستند و به سایر مردم و فرهنگ‌ها فکر می‌کنند و آن‌ها را در بازی‌هایشان قرار می‌دهند.

بنابراین باید بگویم که بله، من معتقدم که بازی Death Stranding موفقیت بزرگی را بدست خواهد آورد. فکر می‌کنم که کوجیما یکی از بهترین سازندگان بازی‌های ویدیویی است؛ من بازی‌های او را اجرا خواهم کردم و اهمیتی نمی‌دهم که نام و محتوای آن‌ها چیست.

عنوان Death Stranding طی کنفرانس شرکت سونی در نمایشگاه E3 سال 2016 معرفی شد؛ می‌دانیم که این بازی توسط استودیوی Kojima Productions، فعلا بصورت انحصاری برای کنسول PS4 در دست ساخت قرار دارد اما هنوز تاریخ عرضه‌ی آن اعلام نشده است.

پچر در بخش دیگری از صحبت‌های خود اعلام کرد:

فرشاد | اخبار | 01/01/2018
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.