نویسنده: فرشاد چهارشنبه، 13 دی 1396
ساعت 14:50

خریداری استودیوی نیوکاسل CCP Games توسط سازنده‌ی Crackdown 3

5 از 5

Sumo Digital استودیوی نیوکاسل CCP Games را خریداری کرد

Sumo Digital به عنوان سازنده‌ی بازی‌هایی چون Crackdown 3 و Forza Horizon 2 اخیراً اعلام کرده است که استودیوی «نیوکاسل» (Newcastle) شرکت CCP Games را خریداری کرده است. 34 نفر در استودیوی نیوکاسل کار می‌کنند که همچنان به فعالیت خود (زیر نظر Sumo Digital) ادامه خواهند داد؛ Owen O’Brien به عنوان مدیر این استودیو معرفی شده است.

Paul Porter به عنوان مدیر بازاریابی Sumo Digital در ارتباط با خرید استودیوی نیوکاسل اعلام کرد:

این فرصت بسیار خوبی بود که تیمی با تجربه، با استعداد و متحد را به گروه خود اضافه کنیم.

Hilmar Veigar Pétursson به عنوان مدیر عامل شرکت CCP Games هم اعلام کرد:

Sumo Digital خانه‌ی خوبی برای استودیوی نیوکاسل خواهد بود.

در حال حاضر Sumo Digital بدنبال استخدام افرادی در چهار استودیوی «شفیلد» (Sheffield)، «پونه» (Pune)، «ناتینگهام» (Nottingham) و «نیوکاسل» (Newcastle) خود است.

فعلاً مشخص نیست که استودیوی جدید Sumo Digital بر روی چه چیزی کار خواهد کرد؛ از جمله عناوینی که Sumo Digital اخیراً بر روی آن‌ها کار کرده، می‌توان به بازی‌های Forza Motorsport 7 ،Hitman ،Snake Pass و LittleBigPlanet 3 اشاره کرد.

شرکت CCP Games در ماه اکتبر سال 2017 اعلام کرده بود که برخی از استودیوهای آن‌ها بدلیل کاهش سرمایه گذاری بر روی واقعیت مجازی، بسته و یا ادغام خواهند شد؛ Eve: Valkyrie یکی از عناوینی بود که در ابتدا توسط CCP، بصورت انحصاری برای واقعیت مجازی عرضه شده بود اما پس از عرضه‌ی بازی، CCP Games امکان اجرای آن را بدون وجود ابزار واقعیت مجازی فراهم نمود.

در اخبار مرتبط اعلام شد:

فرشاد | اخبار | 03/01/2018
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.