نویسنده: احسان ناخدا چهارشنبه، 13 دی 1396
ساعت 14:20

استیم لیست 100 بازی پرفروش سال 2017 را منتشر کرد

0 از 5

پرفروش‌ترین بازی‌های استیم در سال 2017

سال 2017 بدون شک سال پرباری برای صنعت گیم بود و بازی‌های موفق بسیاری در این سال روانه بازار شدند. در این بین قطعا بیشتر کاربران PC از فروشگاه استیم برای تجربه بهترین بازی‌های امسال (یا حتی بازی‌های خوب قدیمی) استفاده کرده‌اند.

استیم هم طبق رسم سالیانه خود، لیست‌های «Best of» را برای سال 2017 منتشر کرد. این لیست‌ها با توجه به بخش‌های متفاوتی مثل پرفروش‌ترین بازی، بیشتر عناوین تجربه شده و ... طبقه‌بندی شده است.

حالا مدتی قبل این پلتفورم، لیست 100 بازی پرفروش سال 2017 را منتشر کرد که شامل گروه‌های مختلفی مثل پلاتینیوم، طلا، نقره و ... می‌شود. در این لیست، بازی‌ها با توجه به بیشترین درآمد ناخالصی که در سال 2017 داشته‌اند قرار گرفته‌اند؛ با این حال استیم هیچ آمار دقیقی از میزان فروش بازی‌ها ارائه نکرده است.

همانطور که انتظار می‌رفت، در این لیست بازی‌هایی مثل PUBG، GTA V، Dota 2 و Rocket League در صدر جدول قرار دارند. در این بین عناوینی جدیدی مثل 2 Divinity: Original Sin  و Ghost Recon: Wildlands و بعضی بازی‌های قدیمی‌تر The Witcher 3 و Rainbow Six: Siege به چشم می‌خورند که توانسته‌اند جزو پرفروش‌ترین بازی‌های امسال به حساب بیایند.

علاوه بر این، استیم لیست بازی‌های پرفروش خود را بر اساس طبقه‌بندی‌های مختلفی مثل پرفروش‌ترین بازی VR، بهترین بازی‌های تازه عرضه شده و ... هم قرار داده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.