نویسنده: فرشاد جمعه، 19 آبان 1396
ساعت 15:50

استودیوی Respawn توسط الکترونیک آرتز خریداری شد

5 از 5

شرکت الکترونیک آرتز استودیوی سازنده بازی Titanfall را خریداری کرد

شرکت الکترونیک آرتز اخیراً استودیوی Respawn Entertainment به عنوان سازنده بازی‌های Titanfall و Titanfall 2 را به مبلغ 435 میلیون دلار خریداری کرده است. «وینس زامپلا» (Vince Zampella) به عنوان موسس و مدیر عامل استودیوی Respawn در مصاحبه اخیر خود با GamesBeat اعلام کرد:

ما با شرکت الکترونیک آرتز از زمان آغاز بکار استودیوی Respawn کار کرده‌ایم؛ از آن زمان با سوالاتی نظیر «ما در کجای صنعت بازیسازی قرار داریم؟ چگونه گام بزرگ بعدی خود را برای ساخت یک بازی بهتر برداریم؟» روبرو بودیم. برای ساخت بازی‌های بزرگ‌تر نیاز به منابع بیشتری داشتیم.

«پاتریک سودرلند» (Patrick Soderlund) به عنوان معاون اجرایی شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرد:

ما خواستار بهترین بازی‌ها هستیم. در استودیوهای الکترونیک آرتز برای خلق نوآوری، آزادی و یکپارچگی وجود دارد؛ به همین جهت استودیوهای ما قادرند تا بهترین بازی‌ها را بسازند.

مشکلی که در ارتباط با شرکت الکترونیک آرتز وجود دارد، این است که آن‌ها شهرت خاصی در تعطیلی استودیوهای بزرگ دارند، استودیوهایی نظیر Criterion ،Maxis ،Bullfrog Visceral ،Bioware Montreal ،Black Box،Westwood ،Origin و Pandemic همگی عاقبت خوبی در همکاری با شرکت الکترونیک آرتز نداشته‌اند. زامپلا در پاسخ به نگرانی‌های طرفداران اعلام کرد:

پیغام من برای طرفداران این است که ما همچنان استودیوی Respawn خواهیم ماند؛ خرید استودیو از سوی الکترونیک آرتز چیزی را در ارتباط با آینده Titanfall تغییر نخواهد داد و تنها، چیزهای خوبی از آن ناشی می‌شوند؛ چیزهایی نظیر منابع بیشتر.

فرشاد | اخبار | 10/11/2017
برچسب‌ها
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.