نویسنده: فرشاد جمعه، 19 آبان 1396
ساعت 16:27

بازی Red Dead Redemption 2 احتمالاً دارای Microtransactions خواهد بود

5 از 5

مدیر عامل Take-Two از احتمال حضور Microtransactions در بازی Red Dead Redemption 2 می‌گوید

استودیوی «راکستار گیمز» (Rockstar Games) بدلیل ساخت بازی‌های با کیفیت شناخته می‌شود؛ بازی‌هایی که بخش تک نفره آن‌ها بازیکنان را ساعت‌ها به خود مشغول می‌کنند. یکی از عناوین موفق راکستار گیمز بازی GTA Online بوده است که حضور قابلیت «پرداخت درون برنامه‌ای» (Microtransactions) در این بازی منجر به ادامه‌دار شدن موفقیت آن شده است.

اینطور که بنظر می‌رسد بازی Red Dead Redemption 2 هم از قابلیت Microtransactions برخوردار خواهد بود. Strauss Zelnick به عنوان مدیر عامل شرکت Take-Two اخیراً اعلام کرده است که درآمد 42 درصدی سه ماهه مالی گذشته این شرکت از طریق Microtransactions بدست آمده است؛ او اعلام کرد:

هدف ما این است که در بازی‌های خود فرصت‌هایی را جهت کسب درآمد از طریق مصرف کنندگان ایجاد کنیم؛ چنین چیزی همواره از طریق مدل آنلاین یا پول مجازی امکان‌پذیر نیست؛ اما قابلیت‌هایی وجود دارند که می‌توان از طریق آن‌ها به این هدف در عناوینی که منتشر می‌شوند دست یافت.

احتمال دارد مدلی که  Zelnick از آن سخن می‌گوید، مربوط به ارائه بسته گسترش دهنده یا بسته الحاقی باشد؛ درست مانند چیزی که در بازی‌های GTA 4 و Red Dead Redemption شاهد بودیم اما عملکرد موفقیت آمیز Microtransactions نگرانی‌هایی را مبنی بر احتمال حضور این قابلیت در بازی Red Dead Redemption 2 ایجاد کرده است.

بازی Red Dead Redemption 2 در سال 2018 برای پلتفرم‌های PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

فرشاد | اخبار | 10/11/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.