نویسنده: فرشاد جمعه، 19 آبان 1396
ساعت 17:19

موجودی Xbox One X فروشگاه GameStop در عرض یک روز پایان یافت

5 از 5

فروشگاه GameStop اعلام کرد که موجودی Xbox One X آن‌ها پایان یافته است

بنظر می‌رسد که Xbox One X آغازی موفقیت آمیز داشته است چراکه فروشگاه GameStop در گزارش اخیر خود اعلام نمود که موجودی این دستگاه در فروشگاه‌شان پایان یافته است؛ پایان یافتن موجودی Xbox One X این فروشگاه از این نظر قابل توجه است که آن‌ها یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های جهان در زمینه فروش سخت افزار محسوب می‌شوند.

Bob Puzon از GameStop در بیانیه این فروشگاه اعلام کرد:

فروش Xbox One X فوق العاده بوده است؛ موجودی انبار ما تنها در یک روز پایان یافت. در حال همکاری با مایکروسافت هستیم تا موجودی قدرتمندترین کنسول جهان را در انبار خود افزایش دهیم.

گرچه مشخص نیست که موجودی ابتدایی GameStop چقدر بوده است، بطور مثال اگر آن‌ها 5000 نسخه از Xbox One X را در اختیار داشته‌اند و همه‌ی آن را بفروش رسانده باشند، بنابراین نمی‌توان فروش آن‌ها را قابل توجه دانست.

باید در انتظار اطلاعات بیشتری پیرامون تعداد دقیق نسخه‌های فروخته شده از پرچم‌دار جدید مایکروسافت ماند.

پیش از این «مایکل پچر» (Michael Pachter) به عنوان تحلیلگر گروه Wedbush Securities اعلام کرده بود که اگر فروش Xbox One X موفقیت آمیز باشد و فروش کلی Xbox به بالای 10 میلیون دستگاه در سال برسد، بنابراین شاهد کنسول‌های گران قیمتی در نسل بعد خواهیم بود. این در حالی است که فیل اسپنسر به عنوان رئیس Xbox اعلام کرده بود که موفقیت چیزی فراتر از فروش کنسول است.

فرشاد | اخبار | 10/11/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.