نویسنده: آرمین صیامی زاده دوشنبه، 29 بهمن 1397
ساعت 14:23

فروش سرسام آور Apex Construct در پی موفقیت Apex Legends

ظاهراً بازیکنان زیادی Apex Construct را با Apex Legends اشتباه گرفته‌اند

0 از 5

بازدید از صفحه‌ی استیم عنوان واقعیت مجازی Apex Construct که در ماه مارس 2018 روی استیم عرضه شد، طی دو هفته‌ی گذشته 4000% افزایش یافته و فروش آن در کشور چین طی این مدت، به دو برابر کل فروش بازی در سال 2018 رسیده است؛ تنها دلیل آن نیز شباهت اسمش به بتل‌رویال مجانی استودیوی Respawn، یعنی Apex Legends است که اخیراً سروصدای زیادی به پا کرده.

با توجه به سخنان Andreas Juliusson، مدیر انجمن آنلاین Fast Travel Games، بازیکنانی که در استیم به دنبال عنوان Apex Legends می‌گردند، به عنوان Apex Construct بر‌میخورند و به اشتباه این بازی را خریداری می‌کنند، در حالی که عنوان Apex Legends مجانی است. شباهت لوگوی این دو عنوان نیز کمکی به این موضوع نمی‌کند.

apex construct review01 1 1024x576

او در این باره نوشت:

ظاهراً مردم حاضرند برای بازی‌ای که فکر می‌کنند Apex Legends است، 29.99 دلار پول پرداخت کنند، در حالی که این بازی مجانی است...احتمالاً این خرید‌ها بازگردانده می‌شوند اما وضع مالی ما فعلاً خیلی خوب به نظر می‌رسد.

نکته‌ی منفی این قضیه، بازخوردهای منفی بسیاری از بازیکنانی است که انتظار عنوانی متفاوت را داشته‌اند و فکر می‌کنند که سرشان کلاه رفته. به گفته‌ی آقای جولیوسون، استیم مشغول بررسی و تلاش برای حل این مشکل است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.