نویسنده: آرمین صیامی زاده دوشنبه، 27 اسفند 1397
ساعت 10:45

اشاره‌ی Respawn به عرضه‌ی شخصیت جدید Apex Legends

با توجه به یافته شدن سکوهای پرش، Octane به‌زودی از راه خواهد رسید

0 از 5

اولین شخصیت‌ یا همانطور که بازی خطابشان می‌کند، "افسانه"ی Apex Legends به زودی همراه بتل‌پس فصل اول بازی عرضه خواهد شد.

اگر به مغازه‌ی نقشه‌ی بازی مراجعه کنید، سکوهای پرش متعددی را روی زمین مشاهده خواهید کرد؛ ظاهراً استودیوی Respawn این وسیله را برای اشاره به جدیدترین شخصیت بازی یعنی Octane و استقبال از او در بازی قرار داده است. 

یکی از کاربران توییتر به‌نام Jnich ویدئوی کوتاهی را از یافته‌ی خود آپلود کرده و نتیجه‌گیری او این بوده که فرد دیگری به این شخصیت دسترسی داشته است؛ حساب ApexUpdate نیز این ویدئو را منتشر کرده و پس از آن نیز طولی نکشید تا بازیکنان نیز گزارش‌هایی از این موضوع را به‌ ثبت رسانند.

با توجه به برخی شایعات، این سکوهای پرش قدرت‌ نهایی Octane هستند که هفته‌ی گذشته لیک شد و به گفته‌ی داده‌کاو‌ها (dataminers)، جزو ده شخصیت بازیست که در آینده به بازی اضافه خواهند شد. 

اعضای Respawn فعلاً به فرستادن شکلک‌های ریشخند و تفکر در سایت Reddit بسنده کرده‌اند، اما احتمال اضافه شدن این شخصیت، همزمان با عرضه‌ی بتل‌پس فصل اول بازی بسیار زیاد است. این بتل‌پس ابتدا قرار بود در بیست و یکم اسفند (12 مارس) عرضه شود و حتی برای مدتی کوتاهی در Origins نیز پدیدار شد، اما بنابر دلایل نامعلومی به سرعت از این فروشگاه ناپدید گشت. این سکوهای پرش می‌توانند نشانه‌ی نزدیک بودن عرضه‌ی بتل پس و این شخصیت جدید باشند.

برای خواندن نقد Apex Legends روی این لینک کلیک کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.