نویسنده: فرشاد سه شنبه، 19 دی 1396
ساعت 16:50

تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی Arcade بازی Street Fighter V اعلام شد

5 از 5

بازی Street Fighter V: Arcade Edition در اواسط ماه ژانویه در دسترس قرار خواهد گرفت

حساب توییتر کپکام انگلستان اعلام کرد که نسخه‌ی Arcade بازی Street Fighter V در تاریخ 19 ژانویه (برابر با 29 دی ماه) در اروپا، خاورمیانه، آفریقا و استرالیا برای کنسول PS4 عرضه خواهد شد؛ کسانی که در حال حاضر عنوان Street Fighter V را در اختیار دارند، از تاریخ 16 یا 17 ژانویه (زمان دقیق اعلام نشده است.) قادر خواهند بود تا پچی را جهت ارتقای بازی خود به نسخه‌ی Arcade دریافت کنند.

نسخه‌ی استیم بازی Street Fighter V: Arcade Edition هم در تاریخ 16 ژانویه (برابر با 26 دی ماه) در کلیه‌ی مناطق گفته شده (اروپا، خاورمیانه، آفریقا و استرالیا) عرضه خواهد شد.

بازی Street Fighter V: Arcade Edition شامل محتوای جدیدی نظیر دو حالت Arcade و Extra Battle خواهد بود؛ در حالت Arcade با 6 مسیر مختلف روبرو خواهید بود و جهت تکمیل چالش‌ها و باز کردن لباس‌های منحصر بفرد موجود در آن، باید Fight Money پرداخت کنید. این نسخه از بازی همچنین دومین V-Trigger را در دسترس کلیه‌ی بازیکنان قرار خواهد داد.

نسخه‌ی Arcade عنوان Street Fighter V به هر دو صورت فیزیکی و دیجیتالی از تاریخ 16 ژانویه برای کنسول PS4 در آمریکا عرضه خواهد شد، نسخه‌ی PC این بازی هم بصورت دیجیتالی، در همین تاریخ (16 ژانویه) در دسترس قرار خواهد گرفت.

فرشاد | اخبار | 09/01/2018
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.