نویسنده: حمیدرضا چهارشنبه، 18 بهمن 1396
ساعت 19:11

نقد و بررسی بازی Street Fighter V: Arcade Edition

5 از 5

 مبارزه تا آخرین نفس | بررسی بازی Street Fighter V: Arcade Edition

سری Street Fighter منجر به تحول و دگرگونی بازی‌های سبک فایتینگ شد و با معرفی شخصیت‌های نمادین و یک گیم‌پلی کاملا رقابتی، باعث شکل‌گیری جامعه بزرگی از گیمرهای علاقه‌مند به عناوین مبارزه‌ای شد. از زمان عرضه اولین عنوان این سری 30 سال می‌گذرد و با این حال تاکنون فقط پنج نسخه اصلی از این سری عرضه شده است، این خود نشان دهنده این است که سازندگان این سری، ارزش و اهمیت خاصی برای آن قائل بوده‌اند؛ نکته قابل توجه این است که برخلاف دیگر عناوین این سبک، سری استریت فایتر در هر نسخه نسبت به نسخه قبلی، سیستم گیم‌پلی بازی را کاملا دگرگون می‌کند. به طور مثال در نسخه سوم، قابلیت Parry به بازی اضافه شد و تمرکز اصلی بازی روی این قابلیت بود، در نسخه چهارم قابلیت Focus Attack به بازی افزوده شد و گیم‌پلی بازی را تحت شعاع خود قرار داد، و سر انجام در نسخه پنجم قابلیت‌های V-Skill و V-Trigger و V-Reversal به بازی اضافه شدند و منجر به تغییراتی شگرف در گیم‌پلی بازی شدند.

Street Fighter V Arcade Edition Review P15

نبود بخش آرکید در نسخه اولیه بازی منجر به شکل گیری انتقادات فراوان پیرامون آن شد

اکنون حدودا دو سال از زمان عرضه نسخه پنجم این سری می‌گذرد، در زمان عرضه این عنوان برخلاف اکثر عناوین قبلی سری، به دلیل نبود برخی از بخش‌های اساسی نظیر بخش Arcade، سیستم آموزشی کامل برای پلیرهای جدید، بخش داستانی سینماتیک و ... بازی مورد انتقاد شدید منتقدین و گیمرها قرار گرفت. این در حالی بود که ایراد خاصی به گیم‌پلی آن وارد نبود و از طرف دیگر بازی از نظر گرافیک بصری و موسیقی بسیار قوی ظاهر شده بود. با این حال ایرادات وارد به محتوای بخش تک‌نفره بازی منجر شد که یک جو منفی پیرامون بازی شکل بگیرد و تنها افرادی که تحت تاثیر این جو قرار نگرفتند، غالبا پلیرهای حرفه ای بودند که گیم‌پلی بازی برای‌شان از بیشترین اهمیت ممکن برخوردار بود. کپکام با مشاهده این بازخوردها، شروع به عرضه محتوا برای بازی به صورت مقطعی نمود و بخش‌هایی نظیر بخش سینماتیک داستانی، ماموریت‌های هفتگی، Trial‌های جدید و ... به مرور زمان به بازی افزوده شدند. شاید بتوان گفت که نبود بخش آرکید در بازی بیشترین لطمه را به محبوبیت آن وارد نمود و نام گذاری این نسخه از بازی به Street Fighter V: Arcade Edition بی دلیل نبوده است. در این نسخه اکثر بخش‌هایی که از نبودشان در نسخه اولیه شکایت شده بود، به بازی اضافه شده‌اند، علاوه بر آن تغییرات جدید در گیم‌پلی بازی، اضافه شدن کاراکترهای جدید، اضافه شدن Trial‌های جدید، بخش آرکید گسترده و ... همگی منجر شدند که بازی از جانب منتقدان و گیمرها با بازخوردهای بسیار مثبتی روبرو شود.

Street Fighter V Arcade Edition Review P10

 قهرمانان داستان بار دیگر برای نجات جهان از دست سازمان Shadaloo گرد هم آمده‌اند

داستان این نسخه از سری، بین داستان نسخه چهارم و نسخه سوم قرار دارد. سال‌ها پس از مرگ چارلی نَش به دلیل درگیری با M. Bison در نسخه دوم، او در مقبره‌ای قدیمی زنده می‌شود و توسط زنی به نام Helen دستور می‌گیرد تا قطعه‌ای را از دوست قدیمی‌اش Guile برای نابود کردن همیشگی M. Bison باز پس گیرد. در همین حال سازمان Shadaloo به ریاست M. Bison قصد دارد تا با اجرای پروژه C.H.A.I.N.S و فرستادن هفت ماهواره مصنوعی به مدار زمین و منفجر کردن آن‌ها منجر به گسترش ترس و ناامیدی در وجود دولت و مردم شود. قهرمانان داستان نظیر Chun-Li،Guile  وKen  پس از پی بردن به این موضوع با یکدیگر متحد می‌شوند تا بار دیگر به نبرد با بایسون و مرکز Shadaloo بروند. در همین حین دو مبارز جدید به نام‌های Laura و Rashid هر کدام به واسطه اهداف خود، به آن‌ها می‌پیوندند. در سوی دیگر Ryu هم‌چنان مشغول تمرین و مبارزه با قدرت تاریکی است که در درونش نهفته است. در همین حین، یکی از خدایان باستانی Aztec به نام Necalli از خوابی دراز مدت بیدار می شود و در جستجوی قوی‌ترین مبارزان برای نابودی و تسخیر روح آن‌ها وارد دنیای داستان می شود. این‌جا است که قهرمانان داستان با چالش‌های جدیدی رو برو می‌شوند و برای فائق آمدن بر آن‌ها باید بار دیگر با هم متحد شوند.

Street Fighter V Arcade Edition Review P12

بخش آرکید بازی شامل بیش از 200 پایان در قالب پنل‌های کمیک می‌شود و سرنوشت هر کاراکتر را در بازه زمانی هر نسخه به تصویر می‌کشد

بخش داستانی این نسخه صرفا محدود به بخش سینماتیک نمی‌شود و از دو بخش دیگر آرکید و داستان اختصاصی برای هر کاراکتر بهره می‌برد. بخش آرکید بازی خود به شش قسمت تقسیم می‌شود که در هر قسمت که مربوط به یکی از عناوین سری است، تعداد مشخصی از کاراکترها و مبارزه‌ها قرار دارد. در پایان هر بخش آرکید، تصویری با سبک طراحی کمیک ‌بوکی، سرنوشت کاراکتر انتخابی را بازگو می‌کند. شخصیت‌ها با توجه به زمان حضورشان در دایره زمانی بازی در بخش‌های مختلف آرکید وارد شده‌اند و ترتیب خاصی در روند حضور آن‌ها در داستان بازی و پایان‌های هر آرکید برای آن‌ها قرار داده شده است. در مجموع در این بخش بیش از 200 پایان برای تمامی شخصیت‌ها قرار داده شده است که می‌تواند علاقه‌مندان به این بخش را تا مدت‌ها سرگرم نماید. قابلیت باز کردن آرت‌ورک‌های اختصاصی سری، مراحل Bonus و ثبت امتیاز جهت دریافت عناوین ویژه برای بخش آنلاین، جزو دیگر قابلیت‌های بخش آرکید است.

Street Fighter V Arcade Edition Review P11

تنوع بالای کاراکترهای بازی و سبک مبارزه آن‌ها روحی تازه به بازی بخشیده است

در مجموع در این نسخه از بازی 29 کاراکتر جهت انتخاب وجود دارد که اکثر آن‌ها از نسخه‌های قدیمی سری بازگشته‌اند، با این حال هشت شخصیت جدید نیز به بازی اضافه شده‌اند که از نظر ظاهر و سبک مبارزه با سایر مبارزان تفاوت‌های زیادی دارند، این سبب شده تا پلیرهای جدید دایره انتخابشان افزایش پیدا کند. نمود این مساله را در کاراکتر ED می‌توان مشاهده کرد، این کاراکتر برخلاف بقیه کاراکترهای بازی از اینپوت‌های مخصوص (جهت های ورودی خاص مثل ربع دایره، نیم دایره و ...) جهت اجرای فنون ویژه خود استفاده نمی‌کند و با فشار دادن همزمان برخی از دکمه‌ها توانایی اجرای این حرکات را پیدا می‌کند، این خود برای پلیرهای جدیدی که عادت به اینپوت‌های پیچیده بازی ندارند می‌تواند نکته مثبتی به شمار آید. نکته مهم دیگری که باید به آن اشاره داشت بالانس خیلی خوب این نسخه از بازی در مقایسه با نسخه‌های قبلی و عناوین فایتینگ دیگر است. تقریبا همه کاراکترها(به جز Fang و Alex) از ابزار مناسبی جهت مقابله با کاراکترهای دیگر برخوردارند و همیشه در مسابقه های سطح بالا نظیر EVO و Capcom Cup شاهد استفاده از دامنه بزرگی از کاراکترهای مختلف بوده‌ایم.

Street Fighter V Arcade Edition Review P16

در قسمت فروشگاه بازی می توانید کاراکترها، استیج‌ها، لباس‌ها و موارد دیگر را به وسیله فایت مانی یا واحد پول واقعی خریداری کنید

بازی از یک سیستم پولی مخصوص برای خریدن کاراکترها، استیج‌ها، لباس‌های مخصوص، رنگ لباس‌ها و عناوین ویژه آنلاین، به نام Fight Money بهره می‌برد. در نسخه اولیه بازی، با انجام بخش داستانی و دیگر بخش‌ها، مقدار مشخصی فایت مانی به هر پلیر داده می‌شد اما در این نسخه از آن‌جایی که تمامی کاراکترها (به جز ساکورا) باز هستند، کپکام قابلیت بدست آوردن فایت ‌مانی را فقط محدود به Level Up کاراکترها کرده است. با بازی کردن بخش‌های مختلف بازی به جز بخش آرکید، می‌توانید کاراکترهای بازی را لول آپ کنید، با بالا رفتن هر لول، FM 1000 بدست می‌آورید و اگر بتوانید کاراکتر خود را به برخی از لول‌های مخصوص برسانید، عناوین ویژه‌ای را برای آن‌ها باز می‌کنید. این فایت ‌مانی از طریق انجام بازی‌های آنلاین و ماموریت‌های هفتگی نیز قابل کسب است. هر هفته تعدادی ماموریت با هدف‌‌های مشخص به پلیرها داده می شود که در صورت انجام مقداری فایت ‌مانی در قبال آن‌ها دریافت می‌کنند. علاوه بر این، بخش جدیدی به نام Extra Battle به بازی افزوده شده که هر هفته چالشی جدید را در مقابل پلیرها قرار می‌دهد. به طور مثال اولین چالش این بخش، مبارزه با Shin Akuma بود، برای هر بار مبارزه باید 1000 FM خرج نمود که در صورت برد 10 هزار XP به کاراکتر پلیر پاداش داده می‌شود و در صورت باخت فایت‌ مانی استفاده شده به هدر می‌رود.

Street Fighter V Arcade Edition Review P114

هر کدام از کاراکترها از سبک مبارزه منحصر بفردی برخوردارند

همانطور که اشاره شد تمامی کاراکترهای بازی بجز ساکورا آزاد هستند و می‌توان با فایت ‌مانی بدست آمده، ساکورا را نیز با مبلغ 100 هزار FM خریداری نمود. برنامه کپکام این است که هر یک یا دو ماه یک بار، یک کاراکتر جدید به بازی اضافه کند. تاکنون کاراکترهایی نظیر Blanka، Cody، Sagat، Falke و G برای حضور در فصل سوم بازی تایید شده‌اند. وجود کاراکترهای محبوب قدیمی و کاراکترهای کاملا جدید باعث شده که حق انتخاب بیشتری به پلیرها داده شود و شاهد تنوع بیشتری در بخش آنلاین و مسابقات رسمی بازی باشیم.

علاوه بر تنوع کاراکترها، بازی از تنوع بالایی در زمینه استیج‌های مسابقه برخوردار است. بسیاری از استیج‌های قدیمی عناوین قبلی، در این نسخه بازسازی شده‌اند و برخی از استیج‌ها با توجه به برخی از مناسبت‌ها مانند هالووین یا کریسمس، به شکل‌های متفاوتی تغییر نموده‌اند. تنها ایرادی که به این بخش وارد است، این است که برخلاف کاراکترها، استیج‌های اضافه شده به نسخه اولیه بازی رایگان نیستند و باید به وسیله فایت‌ مانی یا پول واقعی آن‌ها را خریداری نمود. با توجه به قیمت بالای استیج‌ها و میزان فایت ‌مانی دریافتی اندک، بازی خود به خود بازیکن‌ها را مجبور به خرید استیج‌ها با پول واقعی می‌کند و این مساله برای پلیرها بسیار آزار دهنده است. علاوه بر این لباس‌های عرضه شده برای کاراکترها در فروشگاه بازی اکثرا فقط به وسیله پول واقعی قابل خرید هستند و در هنگام عرضه 4 دلار قیمت دارند، این در حالی است که قیمت خرید هر کاراکتر با پول واقعی 6 دلار است!

 

قسمتی از بخش داستانی و گیم‌پلی بازی

در این بخش بهتر است به بررسی دقیق گیم‌پلی بازی بپردازیم. همان‌طور که در ابتدای متن اشاره شد، معمولا در هر نسخه اصلی از بازی با اضافه شدن مکانیک های جدید، گیم‌پلی بازی نسبت به نسخه پیشین دگرگون می‌شود. در این نسخه این دگرگونی با اضافه شدن مکانیک‌هایی نظیر V-Skill و V-Trigger به وقوع پیوسته است. در حقیقت بجای نوار Ultra که در نسخه چهارم وجود داشت، در این نسخه نواری به نام V-Gauge اضافه شده است. V-Skill یک حرکت اختصاصی برای هر کاراکتر است و در صورت استفاده صحیح از آن نوار V-Gauge به میزان مشخصی پر می شود. به طور مثال وی‌اسکیل شخصیت R. Mika بدین صورت است که با نگه داشتن دو دکمه شروع به سخنرانی‌های انگیزه بخش می‌کند و با توجه به میزان زمانی که این سخنرانی به طول انجامد، میزان دمیجی که ضربات Grab (فنون کشتی گیری از فاصله نزدیک) او به حریف وارد می‌کند بیشتر می‌شود و در عین حال نوار V-Gauge او نیز مقداری پر می‌شود. البته V-Gauge از روش‌های دیگری نظیر ضربه خوردن از حریف، وارد آوردن حرکات Crush Counter نیز پر می‌شود. پس از پر شدن V-Gauge پلیر می‌تواند با نگه داشتن دو دکمه مشخص آن را فعال کند، که به این حرکت در اصطلاح V-Trigger اطلاق می‌شود. فعال کردن وی تریگر منجر می‌شود که کاراکتر به قابلیت‌های جدیدی دست پیدا کند. به طور مثال شخصیت R. Mika که یک دختر کشتی کج کار است، از هم تیمی خود می‌خواهد که با یک صندلی فلزی به کمک‌ش آمده و به حریف ضربه وارد کند. به هر یک از کاراکترها در این نسخه از بازی یک وی تریگر دوم اضافه شده است و همین مساله باعث شده که نحوه بازی کردن با هر کاراکتر تا میزان زیادی تغییر نموده و تنوع بیشتری در بازی ایجاد شود. 

حرکات EX، Ultraها (که در این نسخه اسمشان به Critical Art تغییر نموده است)، حرکات آرمور‌دار و دیگر ویژگی‌های مرتبط با نسخه‌های قبلی در این نسخه نیز وجود دارند. در مجموع می‌توان گفت که بازی از جنبه‌های مختلف گیم‌پلی نظیر لینک کردن حرکات نرمال، کمبوها، اینپوت‌ها و دیگر موارد بسیار آسان‌تر از نسخه‌های قبلی است و این مساله منجر شده تا پلیرهای جدید راحت‌تر جذب بازی شوند؛ نمود واقعی این قضیه را در مسابقات سطح بالای این بازی می‌توان مشاهده کرد. برخلاف سابق، بازیکن‌های جوان 16 تا 18 ساله تا کنون توانسته‌اند مقام‌های زیادی را در این مسابقات به دست آورند.

Street Fighter V Arcade Edition Review P3

رقابت در سطح بالا جدا نفس گیر است!

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های بازی، بخش آنلاین آن است که از سه قسمت  Casual(صرفا جهت سرگرمی و زورآزمایی)، Ranked (رقابتی، تشکیل شده از لیدربرد و سطح‌های قابل ارتقا) و Battle Lounge (بازی دوستانه، تمرینی و ...) تشکیل شده است. در بخش کژوال با هر برد مقداری فایت ‌مانی و XP به بازیکن تعلق می‌گیرد اما در بخش رنک علاوه بر این موارد، در صورت برد به شما امتیازات مخصوصی به نام LP تعلق می‌گیرد و در صورت باخت مقداری از این LP را از دست می‌دهید. با کسب میزان مشخصی از امتیاز به لیگ‌های بالاتر نظیر Bronze، Gold یا Platinum صعود می‌کنید و کم کم با حریف‌های قدرتری برخورد خواهید نمود. در بخش Battle Lounge نیز می‌توانید تا سقف هشت نفر در یک لابی به صورت تک به تک بازی کنید. مشکل بزرگ این بخش این است که امکان انجام همزمان دو بازی را به چند پلیر نمی‌دهد و دیگر پلیرها باید مدت طولانی منتظر بمانند تا نوبت‌شان شود. علاوه بر این با توجه به وجود قابلیت کراس‌پلی بین پلیرهای PC و PS4، امکان چت کردن در لابی‌ها وجود ندارد. نکته حائز اهمیت دیگری که باید به آن اشاره کرد، Netcode یا همان شیوه ارتباط آنلاین بین پلیرهاست. می توان گفت که نت‌کد بازی از وضعیت مناسبی بهره می‌برد و برخلاف عناوینی نظیر Tekken 7 شما می‌توانید اکثر مواقع با دیگر پلیرهای ایرانی با بهترین وضعیت کانکشن بازی کنید. علاوه بر این اگر از پینگ مناسبی (ترجیحا زیر 100) برخوردار هستید، در بازی با پلیرهای کشورهای اروپایی نیز به مشکل زیادی بر نخواهید خورد.

از دیگر مزیت‌های بخش آنلاین بازی می‌توان به بخش گسترده و جامع CFN اشاره نمود. در این بخش شما می‌توانید رنکینگ کامل پلیرهای بازی را بر اساس لیگ، منطقه، کاراکتر و ... مشاهده کنید و افرادی را به لیست دوستان یا افراد مورد علاقه‌تان اضافه کنید. امکان مشاهده ریپلی‌های تمامی بازی‌های گذشته و اضافه نمودن آن‌ها به لیست ریپلی‌های مورد علاقه نیز وجود دارد، وجود این قابلیت به پلیرهای جدید کمک می‌کند تا با مشاهده ریپلی‌های پلیرهای سطح بالا از آن‌ها شیوه بازی کردن را بیاموزند.

Street Fighter V Arcade Edition Review P6

طراحی کاراکترها، محیط و انیمیشن‌های بازی واقعا تماشایی است

استریت فایتر از ابتدای خلقتش تاکنون یک بازی دوبعدی بوده و این نسخه نیز از این قضیه مستثنا نیست، البته تفاوت آن در این است که این نسخه نیز مانند نسخه چهارم از گرافیک دو و نیم بعدی بهره می‌برد. یعنی در اصل پس زمینه‌ها و انیمیشن‌ها سه بعدی هستند اما کاراکترها بصورت دوبعدی حرکت دارند. این نسخه از بازی با استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine 4 ساخته شده و چه از نظر هنری و چه از نظر تکنیکی دارای گرافیک چشم‌نواز و قدرت‌مندی است. میزان جزئیاتی که در طراحی انیمیشن‌ها به کار رفته بی‌نظیر است و طراحی لباس شخصیت‌ها و استیج‌ها به بهترین شکل ممکن انجام شده است. با این حال گرافیک بازی کاملا بی‌نقص نیست، طراحی نامعقول چهره برخی از کاراکترها مانند Ken و Ibuki، کیفیت نسبتا پایین بک‌گراند برخی از استیج‌ها و برخی از باگ‌های گرافیکی نظیر فرو رفتن موهای بلند کاراکترها در بدنشان، جزو ایراداتی است که می‌توان به آن وارد نمود.

صداگذاری بازی به دو زبان ژاپنی و انگلیسی انجام شده است و از نظر کیفی در سطح مطلوبی قرار دارد. موسیقی متن بازی نیز ترکیبی از ریمیکس‌های جدید برای کاراکترهای قدیمی و ِترَک های کاملا متفاوت برای کاراکترهای جدید است. در مجموع موسیقی بازی هم‌چنان ریتمیک، هیجان انگیز و گوش نواز است و از سبک‌های مختلفی در ساخت آن استفاده شده است، به طور مثال برای تم مخصوص کاراکتر  ED از یک موسیقی رَپ ریتم تند استفاده شده است که ناخودآگاه یادآور تم اصلی انتخاب کاراکتر Street Fighter III است.

Street Fighter V Arcade Edition Review P7

Street Fighter V: Arcade Edition دقیقا همان چیزی است که طرفداران پروپا قرص سری از آن توقع داشته‌اند

اگر بخواهیم انصاف به خرج دهیم، باید اعتراف نمود که Street Fighter V: Arcade Edition جزو بهترین عناوین فایتینگ نسل جدید است. بهره بردن از یک گیم‌پلی نوآورانه و لذت بخش، محتوای یک نفره متنوع و فراوان، بخش آنلاین کامل و جامع، گرافیک به روز و زیبا و موسیقی خاطره انگیز و گوش نواز، همه باعث شده تا این عنوان در زمره بهترین‌های این سبک قرار بگیرد. چنانچه به کاراکترها و دنیای بازی علاقه‌مند هستید یا این‌که از طرفداران پر و پا قرص بازی‌های رقابتی و آنلاین هستید، Street Fighter V: Arcade Edition جزو بهترین انتخاب‌های شماست، خصوصا این‌که با قیمت مناسب 40 دلار می‌توانید به تمامی کاراکترهای پیشین دسترسی داشته باشید و با ذخیره فایت ‌مانی کاراکترهای آینده را نیز به طور رایگان دریافت کنید.

 

  • کارگردان: Takayuki Nakayama
  • استودیوی سازنده: Capcom
  • پلتفرم تحت بررسی: PC
گرافیک
9.0
گیم پلی
9.0
سرگرم کنندگی
8.0
موسیقی و صداگذاری
9.0
ارزش تجربه
10
Street Fighter V: Arcade Edition دقیقا همان چیزی است که باید به هنگام عرضه نسخه اولیه بازی، می‌بود. اضافه شدن محتوای فراوان برای بخش یک نفره، تنوع بالای کاراکترها، گیم‌پلی سرشار از هیجان، موسیقی متن زیبا و گوش نواز، جلوه‌های بصری تماشایی به علاوه یک بخش آنلاین با نت‌کد مناسب باعث شده تا این عنوان در زمره بهترین عناوین فایتینگ نسل حاضر قرار بگیرد. اگر از طرفداران قدیمی این سری هستید یا اینکه به تازگی با آن آشنا شده اید، پیشنهاد می‌کنم که حتما آن را تجربه کنید.
نقاط قوت
  • محتوای کامل و جامع در بخش یک نفره و چند نفره
  • تنوع بالای کاراکترهای بازی و سبک مبارزه آن‌ها
  • طراحی بصری قوی و انیمیشن های پر جزئیات
نقاط ضعف
  • رایگان نبودن استیج‌های اضافه شده به نسخه اولیه و قیمت بالای آن‌ها
  • نبود قابلیت انجام دو بازی به طور هم‌زمان در Battle Lounge
7.6/10

امتیاز شما

(22 رای )
9.0/10
عالی
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    استریت فایتر بیشتر از اینکه یک بازی برای کنسول های خانگی باشه، یک بازی برای پلتفرم های آرکیده. بماند که من فکر می کردم این نام گذاری آرکید از همین موضوع سرچشمه می گیره و این نسخه از بازی همون نسخه ای هست که برای اون پلتفرم ها ساخته شده و حالا به کنسول ها آمده :tear:
    ترکیب فنون، همونطور که گفتید استفاده از نیم دایره و فنونی از این دست، چیزهایی هستن که پیاده کردنشون با کنترلر استاندارد یک کنسول خانگی اصلا کار راحتی نیست و در بعضی موارد حتی غیر ممکنه. بخاطر سرعت بالای بازی، تمرکز روی پیاده سازی فنون کار بسیار سختیه که ممکنه چندان باب میل طرفدار های عناوین مشابه مثل Tekken و Mortal Kombat نباشه. فکر می کنم مخاطبین استریت فایتر 3 دسته باشن . یک گروه عاشق بازی هستن . یک گروه فقط دوست دارن گیم پلی حرفه ای بازیکن های گروه اول رو تماشا کنن و یک گروه هم از بازی متنفرن . من جزو گروه دومم :gr:

    ‏مهمان و ‏Frisk از این نوشته تشکر کرده‌اند.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.