نویسنده: میلاد شجری دوشنبه، 26 آذر 1397
ساعت 16:00

فصل چهارم بازی Street Fighter V: Arcade Edition آغاز شد؛ معرفی شخصیت Kage

0 از 5

شرکت کپکام با رونمایی از شخصیت Kage، از آغاز رسمی فصل چهارم بازی Street Fighter V: Arcade Edition خبر داد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت کپکام در جریان فینال بزرگ مسابقات Capcom Cup 2018 از آغاز فصل چهارم عنوان Street Fighter V: Arcade Edition خبر داد. این کمپانی همچنین در ادامه با نمایش تریلری از جدیدترین شخصیت بازی که هم‌اکنون طی آپدیتی در دسترس قرار دارد، با نام کاگه رونمایی کرد. این مبارز جدید به عنوان تجسم فیزیکی یک روحی شیطانی به نام Satsui no Hado توصیف شده است. شرکت کپکام در توضیحات خود درباره این شخصیت گفته است:

شخصیت کاگه به معنی سایه، تجسم فیزیکی یک روح شیطانی به نام Satsui no Hado است که فرضا می‌تواند بر شخصیت Ryu غلبه کرده و وی را به شخصیت Evil Ryu تبدیل کند. طرفداران بازی Street Fighter V باید یادشان باشد که Ryu در بخش General Story و در جریان مبارزه Necalli توانست بر Satsui no Hado چیره و دوباره به شخص سابق خود تبدیل شود. حال Satsui no Hado دوباره بازگشته و به جای اینکه دوباره سعی در به دست گرفتن کنترل بدن شخصیت Ryu کند، راهی پیدا کرده تا شکلی فیزیکی به خود بگیرد.

برای آن دسته از بازیکنانی که با داستان عنوان Street Fighter 5 آشنایی ندارند؛ در بخش Capcom Unity blog درباره Satsui no Hado توضیحاتی نوشته شده که به شرح زیر است:

The Satsui no Hado نیرویی تاریک است که بیشتر به جنبه‌های شیطانی روح انسان نظیر عطش برای بقا، نابودی و فتح گره می‌خورد. آن دسته از کسانی که کنترل آن را یاد می‌گیرند، تقریبا غیرقابل توقف می‌شوند که البته اینکار به بهای انسانیت‌شان تمام می‌شود؛ شخصیت Akuma یکی از آنان است. در گذشته Ryu دائما در حال مبارزه برای دور کردن Satsui no Hado از خود بود. اگر به فرض مثال او نمی‌توانست این نیرو را کنترل کند، شخصیت Evil Ryu ظهور می‌کرد و افکار تاریک را در ذهن ریو به وجود می‌آورد. البته بعد از رویداد‌های بازی Street Fighter V: Arcade Edition، ریو توانست بر The Satsui no Hado غلبه کند و مطمئن شود که Evil Ryu دیگر هیچوقت نور روشنایی را نمی‌بیند.

البته با تمام این‌ها، Satsui no Hado که در وجود Ryu زندگی می‌کند، سرانجام می‌تواند در غالب شخصیتی به عنوان Kage که در ژاپنی به معنی سایه است، ظهور کند. کاگه خواهان اثبات این موضوع است که شخصیت Ryu بدون او هیچکس نیست و به دنبال مبارزه با شخصیت‌های Akuma و Sagat، دو تا از بدترین رقیب‌های Ryu، است. در انتها، به نظر شما آیا ریو تسلیم افکار و نقشه‌های شوم کیج می‌شود؟

شخصیت Kage هم‌اکنون با قیمت ۶ دلار یا ۱۰۰ هزار Fight Money (پول داخل بازی Street Fighter 5) برای نسخه پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی (استیم) قابل خریداری است. در ادامه شما می‌توانید تریلر معرفی کاگه و همچنین ویدیو گیم‌پلی وی در مبارزات بازی Street Fighter V: Arcade Edition را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت نماشا با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

دریافت از وبسایت نماشا با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.