نویسنده: میلاد شجری دوشنبه، 26 آذر 1397
ساعت 14:00

تریلر جدید عنوان Anthem با محوریت نسخه Legion of Dawn بازی

0 از 5

استودیو بایوور به تازگی تریلر جدیدی از بازی Anthem منتشر کرده است که به معرفی نسخه Legion of Dawn آن می‌پردازد.

استودیو بایوور (Bioware) حدود یک هفته پیش بود که تریلر داستانی بازی Anthem را در مراسم The Game Awards 2018 به نمایش گذاشت. حال در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ این استودیو تریلر دیگری از این عنوان تیراندازی منتشر کرده که به معرفی نسخه ویژه آن، به نام Legion of Dawn می‌پردازد. این تریلر قسمت کوچکی از داستان قهرمان‌های The Legion of Dawn و اینکه چگونه این گروه بر تاریکی‌ای که مدت‌ها پیش آنان را به بردگی گرفته بود، قلبه کردند را به نمایش می‌گذارد.

جدای از این‌ها اما مهمترین بخش این تریلر را می‌توان نمایش لباس‌های زرهی Legion of Dawn تلقی کرد که هر کدام برای یکی از کلاس‌های قابل بازی عنوان Anthem طراحی شده‌اند. در ادامه نیز بخش‌های کوتاهی از گیم‌پلی این لباس‌ها و قابلیت‌های ویژه آن‌ها در مقابل هیولا‌ها دیده می‌شود. گفتنی است که نسخه Legion of Dawn بازی همچنین شامل یک اسلحه ویژه می‌شود که Light of the Legion نام گذاری شده است. تهیه کنندگان این نسخه ویژه همچنین دسترسی VIP به بتا بازی که قرار است در آینده برگذار شود، خواهند داشت. در ادامه شما می‌توانید تریلر معرفی این نسخه را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت نماشا با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

بازی Anthem برای عرضه در تاریخ سوم اسفندماه ۹۷ (۲۲ام فوریه ۲۰۱۹ میلادی) روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴ برنامه‌ریزی شده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.