نویسنده: پدرام پورامامعلی سه شنبه، 26 دی 1396
ساعت 00:52

سازندگان Driveclub قصد تولید یک بازی جدید را دارند

0 از 5

Wushu Studios که به تازگی از سازندگان بازی Driveclub تشکیل شده است قصد ساخت یک عنوان علمی تخیلی را دارد

توسعه دهندگان عناوین Driveclub و Motorstorm استودیوی جدید را تشکیل داده‌اند. آن‌ها قصد دارند یک بازی جدید در سبک علمی تخیلی تولید نمایند.

تعدادی از اعضای سابق تیم تولید کننده‌ی بازی‌های Motorstorm و Driveclub استودیوی جدید در لیورپولِ انگلستان تاسیس کرده‌اند و مشغول کار بر روی یک بازی جدید هستند. این عنوان دارای فضای Sci-Fi (علمی تخیلی) است. ریاست این استودیوی جدید که Wushu Studios نام دارد، بر عهده‌ی آلن مک‌درموت (Alan McDermott) است. نایجل کرشا (Nigel Kershaw) در سمت مدیر طراحی، و طراح هنری استوارت ترور (Stuart Trevor) از دیگر اعضای بالارده‌ی Wushu Studios هستند. در کارنامه‌ی این سه نفر، سابقه‌ی کار بر روی عناوین Motorstorm و Driveclub در کمپانی سونی به چشم می‌خورد. همچنین در پروژه‌های دیگری از Deep Silver و Revolution Software نیز مشارکت داشته‌اند.

Wushu همچنین با طراح مفهومیِ (Concept Artist) اسبق بایوور (BioWare) نیز همکاری می‌کند؛ الکس فجینی (Alex Figini) در ساخت بازی Mass Effect 3 مشارکت داشته است. استودیوی ووشو در حال حاضر دارای 11 عضو است و بیش از این تعداد نیز گسترش خواهد یافت. این استودیو قصد دارد بجای ساخت بازی‌های AAA بر روی عناوینی کار کند که دارای مکانیک‌های جذاب و طراحی خاص باشند. Wushu Studios قصد دارد تجربه‌ای لذت‌بخش و نوین را به مخاطبان خود ارائه کند.

تا به امروز ووشو به صورت رسمی بازی خود را معرفی نکرده است، اما آن‌ها گفته‌اند که از سپتامبر 2017 کار طراحی نمونه‌ی اولیه‌ی این بازی با استفاده از موتور Unreal Engine 4 آغاز شده است. ووشو وعده داده است که این بازی عنوانی «وسوسه انگیز و غیر منتظره» در سبک Sci-Fi خواهد بود. مک‌درموت در این رابطه گفته است:

هسته‌ی مرکزی تیم ووشو در طول سال‌های بسیار و بر روی پروژه‌های بی‌شماری تجربه‌ی کار با یکدیگر را دارد. بنابراین به منظور هماهنگ شدن با یکدیگر نیاز به زمان نداشتیم؛ در همان ابتدا دور هم جمع شدیم و ایده‌هایمان را بیان نمودیم. تمام آن‌ها را هم از منظر بازیکنان و هم از دید سازندگان بررسی کردیم.

ما بر این اعتقادیم که طرح‌های ابتداییمان باید اجرایی شوند و هرچه زودتر بر روی یک پلتفرم مورد آزمون قرار بگیرند. به همین دلیل از موتور آنریل استفاده می‌کنیم؛ چون توانایی بالایی در ساخت سریعِ نمونه‌های اولیه دارد. این روش به ما کمک می‌کند که متوجه شویم کدام طرح بیشتر از بقیه قابلیت بروز خلاقیت‌هایمان را دارد. این بازی جدید قطعا یک عنوان ریسینگ نخواهد بود و به هوادارنمان قول می‌دهم که دور از انتظارشان خواهد بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.